• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Queenie70
    pluvdo skrev 2012-05-12 19:12:27 följande:
    Alltså... den där tråden var väl inte den mest aktiva i hela världen. Känns inte direkt som att det kryllar av människor som tänder på småpojkar då.

Sedan så... som en annan redan påpekat så finns det ju faktiskt folk som tänder på barn med kläder på också. Skall man hålla barnen hemma 24/7 då, för säkerhets skull?

Om någon sitter på stranden och spanar in nakna barn och tänder på dem så... ja, det är äckligt, men det skadar ju i alla fall inte barnen.

ca 5% av befolkingen attraheras sexuellt av barn, både män och kvinnor. Med andra ord så har vi alla en sådan i vår närhet, på jobbet, i vår trappuppgång eller bland vår släkt och våra vänner.  Och de ser ut som vem som helst, är kanske gifta och har barn och är roliga och trevliga, det är DET vi behöver ha kunskap och vara försiktiga omkring.
  • Ellaria
    Deelicious skrev 2012-05-12 17:57:32 följande:
    Det står på pedofilforum på flashback flera trådar om barn. Detta är bara en. Men Männen skriver hur dom tänder på pojkars lena små sexiga snoppar och att dom ofta går till stranden för att spana på nakna barn, och att flickornas små kameltåsliknanden muffar bara väntar på deras penisar.

Jag vill inte ens skriva mer. jag varnar er bara KLÄ PÅ ERA BARN!!! Låt inte pedofilerna tändas av deras könsorgan-
    Hur skadar det dig eller dina barn om en pedofil fantiserar?
    You know nothing, Jon Snow
  • Rosie Jay
    Liten elak och intelligent skrev 2012-05-12 19:14:12 följande:
    Men är det inte bra att det skapas en medvetenhet kring detta?

Jag blev utsatt för övergrepp som barn. Mina föräldrar har själva sagt att man var ju inta så medvetna då om pedofili. Pedofiler var ju fula gubbar i busken typ. Inte en snäll, vänlig, barnkär bekant.
    Det beror ju på. Det är ju bra att man känner till det, men man borde lära sig att dra en gräns. Bara för att det eventuellt FINNS pedofiler så ska man se till att dem inte gör något (fotograferar, övergrepp, m.m) istället för att förbjuda barnen att vara nakna. 

En pedofil kan fantisera om ett barn med kläder också, så man kan aldrig komma ifrån det. Så länge det bara är fantasi så kan man ju inte göra något.. Jag går runt i bikini på stranden där män vistas även fast jag är medveten om att männen kan finna mig attraktiv. Så länge de inte på något sätt stör mig, äcklar mig, fotograferar mig eller behandlar mig illa så finns det inget jag kan göra. Jag bryr mig inte om de fantiserar om mig, så länge de håller det för sig själv och inte utsätter mig för något! 
    Mamma, sambo, bonusförälder och singel!
  • sandriisk
    Queenie70 skrev 2012-05-12 19:15:31 följande:

ca 5% av befolkingen attraheras sexuellt av barn, både män och kvinnor. Med andra ord så har vi alla en sådan i vår närhet, på jobbet, i vår trappuppgång eller bland vår släkt och våra vänner.  Och de ser ut som vem som helst, är kanske gifta och har barn och är roliga och trevliga, det är DET vi behöver ha kunskap och vara försiktiga omkring.

Hur vet du att 5% av svenska folket är Pedofiler? Blev fan orolig nu!!!!
  • Rosie Jay
    sandriisk skrev 2012-05-12 19:26:46 följande:
    Läs början av hennes inlägg!  
    CIRKA 5 % 

Däremot kan man ju undra om de 5 procenten verkligen är pedofiler eller om de bara attraheras av barnen.. 
  • pluvdo
    Queenie70 skrev 2012-05-12 19:15:31 följande:
    De flesta gör dock ingenting mot barn.
  • Queenie70
    sandriisk skrev 2012-05-12 19:26:46 följande:

4-5% av befolkningen attraheras sexuellt av barn, däremot är det ju långt ifrån alla som begår övergrepp.
  • Rosie Jay
    Queenie70 skrev 2012-05-12 19:33:24 följande:
    4-5% av befolkningen attraheras sexuellt av barn, däremot är det ju långt ifrån alla som begår övergrepp.
    Men frågan är: Är de pedofiler eller attraheras de sexuellt av att se barn?
  • Queenie70
    Rosie Jay skrev 2012-05-12 19:34:32 följande:
    Men frågan är: Är de pedofiler eller attraheras de sexuellt av att se barn?

??? Jag skrev just det....
  • sandriisk

Men hur kan ni veta denna procent? Inte direkt att man går ut på stan o frågar 100människor o 4-5 av dom säger "ja, fan vad hett med barn", liksom...
    Åååå, mår illa!!! 

Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!