Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
Men varför skulle jag bry mig? Minns fortfarande hur underbart det var att springa på stranden naken, hatade när jag var tvungen att började använda badkläder. Att det eventuellt kan finnas en pedofil som tittar nånstans bryr jag mig inte om, jag lär ju inte veta om det ändå alltså lider jag inte av det.
Jag kommer inte in på Flashbacktråden men jag tänker inte klä på mitt barn om h*n vill vara naken pga pedofilskräck.
Dom pratar ju om tonåringar.
Och föresten så är det skillnad på att fantisera och utföra fantasin.
Jag kan aldrig skydda mina barn från pedofiler, eftersom det finns folk som tänder på, hör och häpna, barn MED kläder!! Det är bara mitt ansvar att se till så att pedofilerna inte rör mitt barn.
Lär er att förstå skillnaden.
Pedofiler har funnits hela tiden, och förr kom ingen till skada. Det är nu på senare tid som de har börjat röra barnen.. Men pedofilerna är dem samma.
Jag tänker absolut inte låta min sons liv begränsas av att det finns knäppisar där ute. Det finns en sak att vara rädd för mer än allt annat i världen. Rädslan. Den är inte en gåva jag vill ge till min son.
jag tycker du ska hålla ditt barn inne så att ingen kan se henne/han. Jag antar att om du nu har FB så har du ingen bild där på ditt barn?