Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
Självklart kan man inte låsa in sina barn. Men skulle aldrig "ge nöjet" att en pedofil ska få titta på mitt barns könsorgan. Badkläder täcker, att vara helt naken är en helt annan sak. Jag är alltid på min vakt när det gäller mina barn och tar inga chanser. Har själv blivit utsatt som liten så det sitter självklart i. Jag visar aldrig att jag kan vara misstänktsam men jag är på min vakt. Vill aldrig att mina barn ska gå igenom det man själv blivit utsatt för, även om det " bara" skulle vara att en pedofil TITTAR på mitt barn... Som är naken. Då väljer jag att mina barn har en underdel på sig när dom badar. Så enkelt är det. Vi väljer alla olika av olika skäl. Detta var mitt.
Min utgångspunkt är att det man känner sig sexuellt attraherd av (man som kvinna...i detta fall barn) "tänder" man på oavsett om dessa personer har kläder på sig eller inte. Man kan inte stoppa någons fantasier även om man i detta fall skulle önska at man kunde. Pedofili är det äckligaste som finns! Jag tänker inte klä på mina barn på grund av andras perversa tankar. Vill mina barn bada nakna så får dom det.Varför ska mina barn begränsas på grund av någon annan?
Den enda lösningen på att "minimera" detta problem är att vi håller våra barn hemma i sommar... eller året runt i ärlighetens namn. Men det är ju otrolgt orimligt..