• Buscemi

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

Hur skulle det skada mina barn om någon fantiserar om dom?

Jag vill gärna tro att det är massor som fantiserar om mig, men jag har fan aldrig märkt nåt.  

• Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 21:52:29 följande:
    Fy fan helvetesjävlafanskap! Det bara snurrar i skallen på mig. Pedofiler är det äckligaste, vdrigaste som finns, och jag skiter i om jag blir avstängd från familjeliv för alltid pga det jag skriver nu.
    Pedofiler borde bindas och torteras långsamt så länge det bara är möjligt, helst i många jävla år. 
    Min son har på sig badbyxor för jag står inte ut med tanke på att någon äcklig jävla pedofilidiot ligger där på stranden och får stånd av min son... nej, fy fan!   
    Om du nu är så rädd för pedofiler som ser ditt barn så borde du hålla dig borta från stranden eller bad öht. 

• Buscemi
    Queenie70 skrev 2012-05-12 21:59:49 följande:
    Fast de lär ju få stånd även om ungen har badbyxor på sig. Det enda du åstadkommer är egentligen att du låter dig och ditt barns liv, besludlas av andras tankar och du låter dig kontrolleras. Pedofilen kan lika gärna vara dagisfröken som hjälper ditt barn på toa, eller barnläkaren som undersöker ditt barn på bvc.
  • Buscemi
    SweetSandy skrev 2012-05-12 22:02:53 följande:
    Seriöst???!!! Tänder man på ett barn är man fan en pedofil!! Skulle ALDRIG låta mina barn vara nakna på stranden eller på ett badhus o ta chansen att någon skulle titta på dom på fel sätt!! Bara tanken på det får mig att må riktigt dåligt! Och alla godtrogna föräldrar som låter sina barn vara nakna på foto o publicera det på nätet o de barn som är nakna vid badplatser. Snälla, tänk lite! Pedofiler kan finnas överallt, finns alla typer. Ja till och med de som "bara har tittat men inte rört ett barn....ÄN"! Detta ämnet får alltid hela mitt inre till o vridas om totalt och det gör så ont i mig vad utsatta barn fått/får utstå av såna äckliga svin!!
    Så om din unge har badkläder på sig så finns det ingen risk?

• Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:03:33 följande:
    Jag vet, det kan vara vem som helst. Jag är hysterisk när det gäller det här. Jag kan tom vara misstänksam mot min egen farsa, bara för att det vorde det värsta i världen om min son skulle råka ut för något sånt. Jag är paranoid alltså. Om någon tittar på min son i duschen på badet t.ex så tittar jag argt tillbaka. Jag är misstänksam mot alla, inklusive dagisfröknar och BVC - sköterskan. Men inte pga att de gör något konstigt, utan för att jag är onormalt rädd
    Det borde du söka hjälp för. Mest för ditt barns skull. 
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:04:26 följande:
    Men jag vill att min son ska få bada utomhus, och inte begränsas pga att jag är en paranoid räddhare
    Du tror inte att han begränsas redan? 
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:06:28 följande:
    Japp, och jag är paranoid och misstänksam mot ALLA inklusive min sons moster, morfar och farmor
    Som sagt, det är sjukligt och något du måste söka hjälp för. 
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:07:23 följande:
    Hur då? För att han har badbyxor?
    Nej, för att han har en sjuk mamma. 
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:08:14 följande:
    Nej
    Hahaha, varför inte?
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:09:27 följande:
    Vilken tur då att min sons mamma går i terapi och äter mediciner. Och jag avskyr att bli kallad sjuk, men jag utgår ifrån att du inte menar något illa
    Om du går i terapi och äter mediciner för paranoia så är det bra. 
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!