Inlägg från: SweetSandy |Visa alla inlägg
  • SweetSandy

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

Seriöst???!!! Tänder man på ett barn är man fan en pedofil!! Skulle ALDRIG låta mina barn vara nakna på stranden eller på ett badhus o ta chansen att någon skulle titta på dom på fel sätt!! Bara tanken på det får mig att må riktigt dåligt! Och alla godtrogna föräldrar som låter sina barn vara nakna på foto o publicera det på nätet o de barn som är nakna vid badplatser. Snälla, tänk lite! Pedofiler kan finnas överallt, finns alla typer. Ja till och med de som "bara har tittat men inte rört ett barn....ÄN"! Detta ämnet får alltid hela mitt inre till o vridas om totalt och det gör så ont i mig vad utsatta barn fått/får utstå av såna äckliga svin!!

• SweetSandy

Självklart kan man inte låsa in sina barn. Men skulle aldrig "ge nöjet" att en pedofil ska få titta på mitt barns könsorgan. Badkläder täcker, att vara helt naken är en helt annan sak. Jag är alltid på min vakt när det gäller mina barn och tar inga chanser. Har själv blivit utsatt som liten så det sitter självklart i. Jag visar aldrig att jag kan vara misstänktsam men jag är på min vakt. Vill aldrig att mina barn ska gå igenom det man själv blivit utsatt för, även om det " bara" skulle vara att en pedofil TITTAR på mitt barn... Som är naken. Då väljer jag att mina barn har en underdel på sig när dom badar. Så enkelt är det. Vi väljer alla olika av olika skäl. Detta var mitt.

La Lola skrev 2012-05-12 22:04:17 följande:
    Vad ska man göra åt det som är allvarligt på riktigt då; övergreppen som sker i hemmet av män o kvinnor som känner barnen?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*

[quote=64886254][quote-nick]Ellaria skrev 2012-05-12 22:04:39 följande:[/quote-nick]
  • SweetSandy

O vad ville du ha sagt med det?? Man kan aldrig hindra människor från att titta på andra människor. Men jag kan hindra pedofiler från att titta på mitt barns könsorgan om dom har badkläder på.

Buscemi skrev 2012-05-12 22:29:07 följande:
    Nä, så fel det blev.  Skulle vara risken att du utsätter dina barn för övergrepp är större än att en random pedofil våldtar dina barn på stranden.  

• SweetSandy

Risken att jag skulle utsätta mina barn för sexuella övergrepp är 0% så då menar du att risken för att mina barn skulle bli utsatta för en pedofil är obefintlig då?? Eller du ville bara skriva något svinigt till en mamma som själv blivit utsatt och försöker skydda sina egna barn på ett ganska enkelt och normalt sätt ? För jag personligen tycker inte att det skulle vara något konstigt att barn har badkläder på sig när dom badar.

Queenie70 skrev 2012-05-12 22:43:06 följande:
    Fast det där med att man riskerar att begår övergrepp för att man själv varit utsatt har man ju kommit fram till att det inte stämmer. Själv är jag nog mer övertygad om att det handlar om en medfödd läggning.

• SweetSandy

Tror nog att det är du som behöver hjälp :) inget konstigt att en mamma följer sin instinkt och känsla när det gäller sina barn. Det är inget konstigt att man har badkläder på när man badar. Det är nog till och med vanligare att man har badkläder än naken på badplatser. Men att du tycker att det är större risk att JAG skulle utsätta mina barn när jag förklarat anlednngen varför mina barn har badkläder på sig är bara svinigt skrivit!

Buscemi skrev 2012-05-12 23:03:27 följande:
    Jag menar det jag skrev. Tror du att det lurar pedofiler i varje buske? Då råder jag dig till att söka hjälp. 

• SweetSandy

Jag är trygg i min roll och ja, jag blev upprörd. Tror nog de flesta hade blivit det av att få ett sådant påstående att det är större chans att man själv skulle utsätta sina egna barn. Vi diskuterade om pedofiler som TITTAR på nakna barn, inte hur stor chans det är att ens barn blir våldtagen på en strand. Väääldigt stor skillnad!

Buscemi skrev 2012-05-12 23:40:34 följande:
    Tja, det är upp till dig.  Att du blir så upprörd är oroväckande. Om du är trygg i din roll så spelar det väl ingen roll vad jag skriver? 

• SweetSandy

Du får nog kolla tidigare inlägg.

kakmonstret123 skrev 2012-05-12 23:55:19 följande:
    Du menar alltså att den enda anledningen som du tvingar på dina barn badkläder, är att pedofiler inte skall kunna se dem nakna? Tror du inte att det finns en lika stor risk att en pedofil tittar på ditt barn även om det har badkläder på sig, och blir lika sexuellt attraherad för det? Anser du att att det finns en överhängande risk att dina barn blir våldtagna på stranden i sommar tror jag det faktum att de har badkläder på sig är av föga betydelse. Då gör du nog bäst i att inte besöka badplatsen överhuvudtaget.

• SweetSandy

Tvingar? För oss är det inget konstigt att ha badkläder på när vi badar. Om vi ex är hos syrran som har trädgård så kan dom få bada nakna om dom nu skulle vilja det. Men på badhus/stranden med en massa folk så är det med badkläder. Vår stora har aldrig velat bada naken utan vill ha sin Kitty baddräkt som kompisarna har, så har aldrig behövt säga nej. Vill såklart inte ta bort upplevelsen att mina barn ska få springa runt nakna o bada en fin sommardag som barn borde kunna göra utan att oroa sig för pedofiler. Hade mina barn velat bada nakna då hade jag sett till att gå till ett mer avskiljt ställe utan en massa folk eller på ett annat sätt. Vill inte heller att pedofiler ska få övertaget eller hur Man nu ska säga, men att frivilligt låta dom få "fritt kolla in" mina nakna barn, nej tack. Ja jag förstår att en pedofil fantiserar ihop allt möjligt. Men jag vill som sagt inte "ge nöjet" att få se mina barns NAKNA kön. Det måste väl ändå vara det ultimata för en pedofil som bara tittar, eller?

kakmonstret123 skrev 2012-05-13 00:21:32 följande:
    Jag har läst dina tidigare inlägg, och vad jag förstått det som så tvingar du på dina barn badkläder enbart eftersom du "inte vill ge en pedofil nöjet att se ditt barn naket". Och jag försöker förstå hur du tänker där, eftersom jag är övertygad om att en pedofil finnar lika stort nöje i att titta på ditt barn när det har badkläder på sig. Därför tyckag jag det känns som en lite luddig anledning till att missunna ditt barn något så pass naturligt som att bada och leka naket på sommaren.

• SweetSandy

Som sagt, vi diskuterar pedofiler som TITTAR på nakna barn på badplatser/stränder. O när dom TITTAR så är det mest ultimata för dom att se ett barn naket. Eller jag kanske har fel? Vem var född igår? ;)

Buscemi skrev 2012-05-13 01:02:46 följande:
    Jo. så är det nog. Ditt barns nakna kön är nog ultimat för ett peddo.  Är du född igår?

Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!