xerox skrev 2012-05-10 09:37:01 följande:
Nej du har rätt, jag har ingen aning om vad du har gått igenom. Jag tolkar inte saker hej vilt, du har varit ganska tydlig i ditt sätt att se på saken. Jag vidhåller att din kommentar var ogenomtänkt och omogen, ordet "fjantig" låter fjortis och inget som jag anser att man använder i ett sådant här sammanhang. Vad du tycker får stå för dig, men innan man kommenterar i ett forum så får man vara beredd på mothugg.
Kom ihåg att jag inte argumenterat emot dig för att du inte är berättigad en åsikt, utan för att jag ville höra ett argument för varför du tyckte att det var ett fjantigt begrepp.
Ja jag har varit tydlig men ändå tycks det vara så svårt för dig att ta in det jag säger. Jag är inte intresserad av vad du anser, det om något verkar ogenomtänkt att tro av dig. Du tycker att jag inte skulle ha sagt att jag tycker ordet är fjantigt, och du får tycka det. Vet inte bara vad du vill att jag ska göra av den informationen när du nu sagt det ett antal gånger. Jag förstod första gången, men jag bryr mig bara inte. Du kan upprepa det 100 ggr till, jag kommer inte bry mig mer för det.