Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Hej Papito!
    Han var här och hälsade på och vi hade skittrevligt! Men han var ärlig innan han kom och berättade att han hade de jobbigt med sitt ex (mycket känslor kvar) så vi träffades som vänner. Han ville inte ha något förhållande nu. Vi håller kontakt än på fb och ska väl ses igen som han sagt. Ja jag vet, jag och mina krångliga män

Jag dejtar vidare på nätet och har en som jag pratar med som verkar trevlig och normal (ta i trä)

Hur går det med din dejt?

• NooneBird

Tråkigt Papito, men skönt att få avslut iaf om det inte fungerade.
    Nej du, en Irländare har jag fått med mig hem förr när jag bodde där så den skippar jag den här gången

• NooneBird

Tråkigt Papito, men skönt att få avslut iaf om det inte var rätt.
    Nej du, en Irländare har jag fått med mig hem förr när jag bodde där så den skippar jag den här gången

• NooneBird

Tråkigt Papito, men skönt att få avslut iaf om det inte var rätt.

• NooneBird

Papito, jag har börjat känna lite så jag också. Jag trivs nog med att vara singel just nu. Kanske just för att jag blivit bränd. Jag håller också koll på Badoo utifall HAN skulle dyka upp. You never know! Ha! Men det är ju som du säger på kvällen när man är ensam som jag saknar någon eller på helgen. Någon att planera lite för helgen med eller planera någon semester (som jag nu gör på egen hand)

Har kommit fram till att jag nog inte vill ha det där familjelivet med någon utan mer att vara särbo. Jag gillar att slippa det där "vad ska vi äta ikväll" tröket som man har varje dag. Vill nog bara ha någon som tycker om mig och som vill umgås och ha det mysigt med mig.

Det där med grilla och ha vänner över är också för mig mycket trevligare än en krog på kvällen. Jag och mina vänner kör ofta middag/spelkvällar och det skulle ju vara trevligt att för en gångskull komma med en spelpartner! Too much to ask for för min del kanske...

• NooneBird

Anders! Du vänjer dig mitt ex var 15år äldre än mig och jag kan säga att det kändes lite konstigt i början. Det var en del jag behövde vänja mig vid men missta mig inte, jag var tokkär i honom och jag trivdes med honom men åldersnojan fanns där.

Och er åldersskillnad tycker jag inte är så farligt! Kvinnan är ju snart 40år! Hon är en vuxen och mogen kvinna! Kör på och njut!

• NooneBird
    Papito skrev 2013-03-11 11:18:46 följande:
    Har jag nämnt att jag är topp 3 i världen på sällskapsspel? Jag kan vara din speldejt två ggr, bara för att du ska få impa, inga krav på naturabetalning

Papito skrev 2013-03-11 11:18:46 följande:
    Har jag nämnt att jag är topp 3 i världen på sällskapsspel? Jag kan vara din speldejt två ggr, bara för att du ska få impa, inga krav på naturabetalning

Haha ok! :) tja varför inte? Två ggr är ju fler ggr än jag fått med någon annan man! LOOOOL!
  • NooneBird
    Filipis skrev 2013-03-11 12:56:01 följande:
    Noone! Härligt med Irland! Tar du med dig alla barnen när du gör dina resor? :)

Filipis skrev 2013-03-11 12:56:01 följande:
    Noone! Härligt med Irland! Tar du med dig alla barnen när du gör dina resor? :)

Nej barnen följer inte med på denna resa, den här resan är mammas för att uppleva mina vilda dagar när jag bodde där förra ggn fick minstingen följa med till Zambia. I sommar/höst blir det en resa för barnen och mig hoppas jag. Vill dock få med mig barnens pappa, tror inte jag pallar en resa själv med barnen utomlands med pooler och andra faror runtom
  • NooneBird
    Papito skrev 2013-03-11 15:17:17 följande:
    Haha...det där går att tolka lite hur som helst...men ta för dig du

Papito skrev 2013-03-11 15:17:17 följande:
    Haha...det där går att tolka lite hur som helst...men ta för dig du

Ah, jag bokar in dig till nästa spelkväll!
  • NooneBird
    modesto skrev 2013-03-11 20:42:46 följande:
    Papito, är du lite rund? man brukar kanske dras till någon som är lik en själv?

modesto skrev 2013-03-11 20:42:46 följande:
    Papito, är du lite rund? man brukar kanske dras till någon som är lik en själv?

Nej det där stämmer inte, jag är lite rund men skulle aldrig kunna vara med en man som är lite rund. Vet inte varför jag känner så men jag attraheras inte av runda män (vem är jag att döma?)
  • NooneBird
    Filipis skrev 2013-03-11 21:12:43 följande:
    Jag vill inte ha någon som tycker sig vara såå jävla snygg och vältränad..att han liksom sexar snyggt to.m. Tänker på hur han ser ut och spänner sig rätt Vill att man tar hand om sig iaf,ölmage klarar jag inte.  Eller som brorsan,som pussar sina biceps..även om det är på skämt!  

Filipis skrev 2013-03-11 21:12:43 följande:
    Jag vill inte ha någon som tycker sig vara såå jävla snygg och vältränad..att han liksom sexar snyggt to.m. Tänker på hur han ser ut och spänner sig rätt Vill att man tar hand om sig iaf,ölmage klarar jag inte.  Eller som brorsan,som pussar sina biceps..även om det är på skämt!  

Haha måste berätta en rolig sak när du prátar om att spänna sig. När jag låg på hotellrummet med min den där eviga exdejten så la jag min hand på hans överarm så kände jag hur han spände musklerna sakta men säkert. Skrattade lite för mig själv inombords och flyttade min hand så att stackarn kunde slappna av.
  • NooneBird
    modesto skrev 2013-03-11 21:51:21 följande:
    Det fanns en tråd på FL om vältränade killar skulle kunna acceptera "runda" tjejer, många föredrog lite former på tjejer ändå, trots att de var smala själva.

modesto skrev 2013-03-11 21:51:21 följande:
    Det fanns en tråd på FL om vältränade killar skulle kunna acceptera "runda" tjejer, många föredrog lite former på tjejer ändå, trots att de var smala själva.

Haha så ovanligt är det faktiskt inte med killar som gillar tjejer som är lite runda, jag behöver inte söka i specialtrådar. Jag får massor med ragg på krogen så det räcker och blir över ;-p
  • NooneBird
    Papito skrev 2013-03-11 21:58:46 följande:
    Han måste varit ruskigt osäker stackarn! Nä, någonstans bygger en relation och attraktion på att mn kan vara sig själv...jag hade kunnat tänka mig att träna mer eller träna mindre för att småjustera lite men inte ligga och spänna biceps brsöt och mage...inte en chans, haha

Papito skrev 2013-03-11 21:58:46 följande:
    Han måste varit ruskigt osäker stackarn! Nä, någonstans bygger en relation och attraktion på att mn kan vara sig själv...jag hade kunnat tänka mig att träna mer eller träna mindre för att småjustera lite men inte ligga och spänna biceps brsöt och mage...inte en chans, haha

Haha nej det var verkligen störtlöjligt. har inga krav på att mannen ska vara vältränad o pumpad, han kan lika gärna vara smal eller bara helt normalbyggd eller några få extra kg.
  • NooneBird
    Papito skrev 2013-03-11 22:09:22 följande:
    Skulle aldrig spänna bicepsen i det läget...att spänna skinkorna är en ren försvarsmekanism

Papito skrev 2013-03-11 22:09:22 följande:
    Skulle aldrig spänna bicepsen i det läget...att spänna skinkorna är en ren försvarsmekanism

LOL
  • NooneBird

Meeen varför blir det dubbelt varje gång jag citerar? Irriterande! Jag skulle bli direkt avtänd om en kille satt ut spännarbilder på sig själv på en dejtingsajt! Not sexy,och det är inte hans muskler jag är ute efter.

• NooneBird
    modesto skrev 2013-03-11 22:45:27 följande:
    Jag känner en kvinna som gick ner i vikt kanske 50 kilo, blev jättesnygg i mina ögon, men hon sa att hon förlorade alla sina friare. Nu är hon kraftigt överviktig igen.

modesto skrev 2013-03-11 22:45:27 följande:
    Jag känner en kvinna som gick ner i vikt kanske 50 kilo, blev jättesnygg i mina ögon, men hon sa att hon förlorade alla sina friare. Nu är hon kraftigt överviktig igen.

Vad trevligt för henne, om man nu tycker att de är så kul att ha män efter sig enbart för att de har en fetisch för feta kvinnor...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!