Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Kreativt kaos skrev 2013-02-20 17:10:21 följande:
    Vad ska jag göra och svara? =/ Jag skrev: Hej! Gissar att du sover nu :) Känns som jag va ensam om att fortsätta vara nyfiken så jag lägger ner min envishet nu för fattar faktiskt piken rejält ;) men jag hoppas allt fortsätter vara bra med dig och kanske ses vi nångång på stan :) kram X Hans svar: Tycker du att jag är dålig på att höra av mig:) Jag är nog ganska dålig på det... Du har säkert rätt i det du säger, själv vet jag inte än hur nyfiken jag är. Jag brukar sällan vara särskilt snabb i de här svängarna:) Men vi hade en väldigt trevlig schlagerkväll! ;)

Det där hade jag nog tyvärr tagit som en diss. Han försökte väl säga nej tack på ett vänligt vis. När han säger att han inte vet hur nyfiken han är... Vet man inte det efter en natt med hångel och hålla hand i soffan så vette tusan...
  • NooneBird

Hur gör man: det där låter som ett sånt där mail där de försöker lura folk på pengar.

• NooneBird
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-25 13:01:09 följande:
    Säger till honom att ta bort sitt konto om han inte vill att sambon ska få veta att han hängt/hänger där.

Vill ju helst berätta för henne, har känt henne sen grundskolan, vi är ju inte jättenära vänner men ändå. Gillar henne och tycker synd om henne. Han jobbar borta ganska mycket så jag kan ju bara tänka mig vad han sysslar med under arbetsresorna.
  • NooneBird

Beya, ja jag kommer att berätta för henne, ska göra det face to face så jag har kollat om hon har tid att ses i veckan. Har knäppt kort på skärmen så att hon ser med egna ögon att det är han.

• NooneBird

Papito kika gärna förbi då och då om du stannar på FL! Kommer att sakna din visdom annars.

I helgen hade jag en dejt under premisserna att det bara var en träff och inget mer (förhållande). Detta visste jag om innan och det var ok. Men det känns som det bara blev tokigt för min del. Vi hade superkul, bra sex mm! Han pratar om nästa gång vi ses, vi ska gå på nån restaurang jag inte varit på, han ska laga en maträtt till mig mm. Känns som dubbla budskap. Eller så vill han bara ha en kk att ha trevligt med. Äh fasen också! Nu har Noone ställt till det igen.

• NooneBird

Tack ulfsas! Känns bara lite skumt nu, vet inte hur jag ska bete mig. Vi båda har varit tysta idag. Vågar inte skriva, vill inte vara för "på"

• NooneBird

Men shit vad tråkigt det är med alla anonyma i tråden som inte väljer ett namn... Och plötsligt så blev det fart på alla anonyma här i tråden! Varför kan ni inte välja att sätta ett namn? Ni sitter och försvarar er hela tiden att ni inte hoppat på Afro eller att ni inte skrivit dittan och dattan men ni vägrar sätta ett namn så att vi kan skilja på er? Why?!

• NooneBird

Iaf, Afro o Papito får sköta det som hänt mellan dom, ni anonyma är väl de sista som ska kommentera det...

Lite roliga nyheter för mig då! Imorgon åker jag till Irland för att fira Paddys Day och träffa vänner! Yeay! :) hoppas att våren är här när jag kommer hem nästa vecka ;)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!