Ärliga nätdejtingstråden!
Filipis skrev 2013-01-19 12:24:44 följande:
Nu har du ju redan bestämt dig.. Det jag kan känna igen mig i..jag blir ofta rädd..och då drar jag(moget,jag vet) Men jag funkar lite så. Fast är det tokrätt,så stannar jag nog. Eller då är killen så bra så han fattar,och tar långa samtal med mig ;) Vet ju inte hur denna killen funkar..Men som jag,jag kan känna,jag har det bra,vill inte ta tid från barnen,när jag har de,jag har mitt jobb,fritid,liv..och ska det komma in någon,ska det bara vara för att förgylla. Jo,jag vet att man måste kompromissa lite Så jag kan förstå om han blev rädd..du har barnen på heltid? Han har inga barn? Är ganska stora beslut för hnm i sånt fall. Du säger att du ska jobba oregelbundet sedan osv...Vet inte hur långt han tänker..men om han är som mig så har han gjort det,och blev då rädd? Jo han har tänkt långt, därav hans rädsla. Han har inga barn och har inte varit med någon som har barn heller så jag kan förstå rädslan från hans sida. Men man vet ju inte förrän man har provat tänker jag.
Anonym (rainbow) skrev 2013-01-19 12:24:45 följande:
Jag förstår dig, och hade jag varit kär så är risken stor att jag hade sett mellan fingrarna och gett en kille en chans han inte förtjänade. Galen är du inte...men du riskerar att bli sårad rejält. Det tror jag iofs att du är medveten om? Hoppas innerligt att så inte blir fallet, men som Afrodite sa, varningstriangeln lyser helt klart. Acceptera inget mer strul nu, varje gång du gör eftergifter så ger du avkall på något som är viktigt för dig, för att han prioriterade något annat högre än dina känslor. Tänk på det!Jag kommer att vara försiktig och han har en del att bevisa nu om detta ska fungera.