Ärliga nätdejtingstråden!
Haha fiberrik känner jag också igen!! Har varit på sidan över 30ggr utan att skriva. Vad är det för typ?
Haha fiberrik känner jag också igen!! Har varit på sidan över 30ggr utan att skriva. Vad är det för typ?
Dejt om en timme!
("hur gör man?) Bra att du gjorde det, du har ju inget att förlora på det!
Nu har jag kommit hem från min dejt, trevlig kille, snygg och lång! Lite svår att läsa så jag vet inte riktigt om det blir något mer där. Träffar honom gärna för en andra dejt i en mer avslappnad miljö. Ingen av oss har några planer för helgen och vi pratade lite löst igår kväll om att göra något i helgen om dejten fick bra.
Fick en härlig kram iaf innan han åkte och han sa att vi skulle höras senare. Får väl se då.
Singelmorsan antingen var han lite osäker som jag eller så var han inte intresserad men var trevlig ändå. Jag vågar aldrig visa fullt ut att jag är intresserad på dejt men vi hade en liten moment där det gnistrade till lite. bara att hålla ut nu, hatar det här väntandet efter första dejten på att få höra "domen"
Hur gör man: bra skrivet :) även om du fattar om du inte får svar så känns det bättre än att få ett negativt svar rakt ut Hoppas att du får det svar du vill ha.
Fan nu vågar jag inte gå in på Badoo ju!! Inte direkt efter dejten då kanske han tolkar det som att jag redan letar nytt.
Precis Rainbow :)
Sådär ja! Nu är det paus i dejtandet, har raderat pausat/raderat mina konton. Den dejten sket sig okcså, orkar inte mer nu. Något fel är det tydligen när man går på nit efter nit...
Skrev och tackade för en trevlig fika, frågade om resan gick bra hem. Sa att jag hoppades att vi skulle ses igen. Fick till svar; Gick bara bra... Tack själv/Kram" tolkar som att det inte blir mer där....