Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Ska hålla dig uppdaterad Afro! :)

• NooneBird

Dejt imorgon med killen jag träffade på i lördags om han fixar barnvakt. Känns ju lite fel egentligen att träffa honom när jag ska flytta men han vet om min flytt men vill ses ändå så...

• NooneBird

Det verkar löna sig att ge upp datingsidorna, nu dyker pojkarna upp från alla håll o kanter plötsligt! en som jag träffade på e-kontakt för kanske 7-8 år sen som jag varit vän med på fb har visat intresse och ska komma och hälsa på mig i den nya staden helgen efter jag flyttat ner. Vad händer?! Hahaha, helt otroligt.

• NooneBird
    Beya skrev 2013-02-12 08:52:46 följande:
    Klart han vill träffa en sådan snygg och trevlig tjej som dig
    NooneBird skrev 2013-02-12 00:56:20 följande:
    Det verkar löna sig att ge upp datingsidorna, nu dyker pojkarna upp från alla håll o kanter plötsligt! en som jag träffade på e-kontakt för kanske 7-8 år sen som jag varit vän med på fb har visat intresse och ska komma och hälsa på mig i den nya staden helgen efter jag flyttat ner. Vad händer?! Hahaha, helt otroligt.
    Va roligt!! men det är tyvärr sådant som aldrig händer mig av någon anledning...   

Vad go du är Snackade iaf med fb killen i flera timmar! Vi har ju varit vänner länge på fb och han har sett min resa de senaste åren och skrivit ohämmat om känslor och tankar så han har ju sett vem jag är. Han har också sett bilder på mig genom åren innan graviditeter, som höggravid, bara extremt tjock efter grav och nu. Känns som att jag kan vara avslappnad med honom, han har ju sett mina knäppa sidor mm redan Nu har vi bokat ett dátum iaf, kan kommer till mig i den nya staden. Han erbjöd sig t om att komma när jag flyttar och bära möbler.
  • NooneBird
    Beya skrev 2013-02-12 08:58:36 följande:
    Jag tror så här angående livslång kärlek och passion: Passionen förändras och svalnare lite efter ett tag, men det viktigaste är att man har haft den tillsammans. Det binder ihop förhållandet och det är något man kan tänka tillbaka på när det känns tufft, och kanske återuppliva då och då. Tror däremot inte att den varma innnerliga kärleken behöver dö ut om man vårdar förhållandet väl och har haft starka känslor för varandra från början. Jag har haft både och, och där passionen inte riktigt fanns där blev det heller aldrig riktigt bra. Något jag gick och hoppade på läääänge, för han var en sådan charmig, rolig reko kille som jag ville vara kär i. Såg bra ut också men det hjälpte inte. Forskning visar att vi väljer partner efter lukt och det tror jag mkt på... den visar vägen på något sätt om man är kompatibla.

Det där med doften är viktigt! Som Filips säger vi är som djur... Funkar inte doften funkar inte förhållandet, inte för min del. Killen kan vara nyduschad och oparfymerad men han doft ska kunna få mig bli het ändå annars får det vara
  • NooneBird
    Beya skrev 2013-02-12 12:46:08 följande:
    Åh en man som erbjuder en flytthjälp that´s a keeper kan förstå att det känns mer avslappnat med någon som känner till alla ens sidor och fortfarande är intresserad

Han är verkligen en keeper! Har ångrat många ggr tidigare att jag inte satsade mer på honom tidigare men sen blev han upptagen i många år! Nu äntligen får vi ses efter alla dessa år. Ska bli spännande, han är riktigt het och spelar i band där han bär spandex! Mums!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!