Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Singel pappa; ja de är fina att se på och är de riktigt små får man ta två!

• NooneBird

Nyfiken han är 31 är han fortfarande ute efter sex då? Han är förresten alldeles för snygg för mig också känner jag, tror inte jag vågar träffa honom heller.

• NooneBird

Sådär! Nu kunde jag inte hålla tyst längre, skickade ett långt sms till exdejten såhär skrev jag; Det här trodde jag verkligen inte om dig. Efter allt ditt prat om hur ärlig och rak du är och allt du säger menar du så trodde jag iaf att du skulle ha stake att säga att du inte ville mer? Efter all denna tid så förtjänar jag tystnad bara? Tydligen är du inte den person som du försökte måla upp för mig och därför undrar jag om något du sagt varit äkta? Den bild jag har fått av dig nu är en osäker kille som säljer drömmar. Jag tyckte faktiskt om dig för den DU var, inte vad du hade, tjänade, åstadkommit eller vad jag kunde få ut av dig. Men nu vet jag inte längre om det ens var du! Du har hittills bara bevisat att allt du sa var fejk! Det finns ett ordspråk som lyder "The biggest coward is a man that awakens a woman's love with no intention of loving her" Det är vad jag känner om dig nu vilket känns skittråkigt! Trodde så gott om dig men ack så fel jag hade tydligen... Kan du ge berätta för mig vad som hände eller tänker du stärka min nuvarande bild av dig?

• NooneBird
    Filipis skrev 2013-01-13 17:40:27 följande:
    Hemska tanke.. Tänk om han blivit sjuk eller nåt? Kanske lite långsökt? Säger man att man är ärlig, får man stå för det!

Med tanke på att han raderase sitt badoo konto efter att han sett att jag kollat in honom så tror jag inte det. Har också tänkt i de banorna först. Jag lät inte bitter eller arg i sms:et?
  • NooneBird
    Angelven skrev 2013-01-13 17:44:14 följande:
    Känns som ett bra SMS, det är ett bra avslut om du absolut måste skicka något.  

Tack, jo jag kände att jag behövde säga något. Ett avslut som du säger.
  • NooneBird
    Angelven skrev 2013-01-13 17:46:44 följande:
    Word Men ja, konstigare saker händer - men då får han ju tillfälle att förklara att han legat på intensiven en vecka men är piggare nu - och Noonebird får tillfälle att fundera över färgen på blommorna hon skall ha med sig  

Haha ja tänk om...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!