Anonym skrev 2013-01-15 11:06:43 följande:
Men du verkar ändå väldigt bestämd på vilken sorts kille du vill träffa? Alltså, t ex som det där med "lammkött" - du skriver att du gillar äldre killar, men det verkar ju inte funka så bra? Nu är väl åldern inte en så avgörande faktor, men om du ser på de killar du har haft genom åren, vad har de haft gemensamt? Kanske vore det smart att försöka "bredda dig" och leta bland killar du vanligen inte går efter? Jag menar naturligtvis inte att du ska träffa någon som du tycker är direkt frånstötande, men såna som kanske inte nödvändigtvis har de egenskaper du kanske vanligen tänker på som intressanta. (Nu menar jag givetvis inte heller att du ska gå för strulputtar, såna egenskaper klarar man sig bra utan )
Jo det var ju lite så jag tänkte med exdejten, att jag skulle gå utanför min "mall" och dejta någon i min ålder. Jag vill ju ändå kunna gå i pension någorlunda samtidigt som min partner i framtiden.
Sen dissar jag nog många för att jag tänker att "näe han vill inte ha mig, jag har tre barn, bla bla bla" så jag ger nog inte så många som visar intresse en chans av rädsla för att bli bränd. Så jag sabbar väl kanske lite för mig själv också. Det är svårt det hör med att dejta...