Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-01-13 18:05:58 följande:
    Sant - jag får hitta någon kul aktivitet som är min aktivitet där det också finns tjejer - judon är lixom något begränsad på det sättet Hmm... ridlektioner ? Jag skulle väldigt gärna lära mig rida. Får kolla upp det. 

Danskurs kanske?
  • NooneBird
    Afrodite79 skrev 2013-01-13 18:27:09 följande:
    Men varför vill du inte verka "sån"? Du har väl all rätt att vara arg? Inte så att du kastat saker på honom eller bitit honom. Du har ju använt ord, och det måste väl få vara tillåtet - fast att man kan låta arg? 

Jo kanske det. Vill kanske inte att han ska märka hur påverkad jag är av allt detta då han bara kunde släppa allt vi haft så enkelt.
  • NooneBird
    Afrodite79 skrev 2013-01-13 18:19:54 följande:
    Ojoj, kul!  Alltså, jag har inte riktigt förstått det där med att pussas och kramas första gången man ses  Alltså säger inte att det är fel eller nåt, absolut inte så misstolka mig inte utan det känns bara så skumt. Som om inte hela nätdejting-grejen är tillräckligt krystad och skum som den är ( typ nu ska vi prata och sen ses och se om det finns nån löve in the air ). Hm, vet inte - men har svårt för att en totalt främmande människa ska röra vid mig första gången man ses, fast att man pratat en del tidigare. Men det kanske bara jag som har lite svårt för fysisk kontakt sådär.. som sagt, säger inte att det är fel Låter samtidigt väldigt skönt och mysigt

Känns det bra på dejten har jag inget emot närhet men känns det inte 100 skulle jag kunna sträcka mig till en kram
  • NooneBird

Han säger att han förstår att jag ogillar honom och hans sätt. Han säger att han har inget försvar mot de. Säger att sanningen är pga hans rädsla att förändra sitt liv och släppa någon inpå livet....

• NooneBird
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-13 21:10:18 följande:
    Tycker att du ska svara honom att det är sant att du ogillar hans sätt eftersom han sårade dig, men att du också uppskattar hans ärlighet och hoppas att han någon gång slutar lägga krokben för sin egen lycka.  Låt honom gå sedan... 

Svarade att jag ogillade hans sätt och att jag var arg och ledsen över hans beteende för att jag kände som jag gjorde och trodde att han kände likadant.
  • NooneBird
    Beya skrev 2013-01-13 21:36:02 följande:
    NooneBird: Hur känns det nu då? lite bättre eller sämre?

Känns bra att han iaf tyckte att jag förtjänade en förklaring när jag väl bad om en. Men i övrigt vet jag faktiskt inte, kändes nog lättare att vara förbannad på honom, nu känns det som ilskan släppt lite.
  • NooneBird
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-13 22:02:45 följande:
    Det är både och det där, men nu vet du i alla fall att det inte var du. Och det är klart, ilska är lättare att handskas med men man måste få känna besvikelse och sorg också innan man kan gå vidare. Håller tummarna att du har mer lycka med nästa dejt...sådant här missflyt borde du inte behöva råka ut för en gång till, kan jag tycka. 

Jo ilska är lättare och det känns skönt att veta att det inte var jag eller att han var så lömsk som jag trodde. Jag ska på dejt på torsdag med en trevlig prick som är äldre och förhoppningsvis redo och mogen som inte velar. Tror att jag skippar den andra dejten då jag fått lite bättre känsla för han som kommer på torsdag.
    Afrodite79 skrev 2013-01-13 22:06:01 följande:
    Jobbigt läge... 

Tack!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!