• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (nybörjare)
    DanM skrev 2012-04-19 23:05:26 följande:
    Nu har det vart såhär ett flertal gånger. Man börjar ha kontakt med nögon och efter nögra skickade meddelanden så blir det tyst. Konstigt. Kan ju inte ha med utseende att göra för då hade dom väl inte svarat till en början? Och man tycker man har ett hyffsat flyt på samtalet.
    håller med det är konstigt, men de kanske helt enkelt inte kan hänga med på din nivå?
  • Anonym (33-åring)
    FredrikCA skrev 2012-04-19 23:09:22 följande:
    Du kanske inte driver konversationen framåt? Utan bara svarar på eventuella frågor? 

Jag vet inte- Jag har råkat ut för det många gånger också. Men samtidigt det rör mig inte :) 

Eller bara ställer frågor. Sånna som man typ inte kan svara på (tex vad söker du?).
  • FredrikCA

Eller svarar för snabbt osv. Anledningarna kan vara många och honans tankar är som en svartlåda för oss,
    Tror faktiskt kvantmekanik är lättare att förstå sig på :) 

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • DanM
    FredrikCA skrev 2012-04-20 00:00:30 följande:
    Eller svarar för snabbt osv. Anledningarna kan vara många och honans tankar är som en svartlåda för oss, Tror faktiskt kvantmekanik är lättare att förstå sig på :) 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.

så sant så. Om jag fick välja en superkraft skulle det vara att förstå hur kvinnor tänker :P
  • Anonym (33-åring)
    DanM skrev 2012-04-20 00:08:07 följande:

så sant så. Om jag fick välja en superkraft skulle det vara att förstå hur kvinnor tänker :P

För alla kvinnor tänker likadant?
  • FredrikCA
    DanM skrev 2012-04-20 00:08:07 följande:
    Fast det kanske du inte vill efter ett tag ;) Men jag tror jag är det på spåren, För varje val du kan göra tänk så egoistiskt som möjligt- Då tror jag du är ganska nära sanningen ;) 
  • Anonym
    DanM skrev 2012-04-17 21:54:07 följande:
    Fasen vad det här med det första meddealndet (som man som kille alltid får skriva) suger. Vad skriver man till en söt tjej som inte har någon pres? Eller till en som beskriver både sitt jobb och sina intressen, så man inte direkt har något smidigt att börja fråga om. Hjälp?
    "som man som kille alltid får skriva"? Jag skriver en massa första meddelanden. Tyvärr är de också väldigt ofta de sista :P
  • DanM
    Anonym skrev 2012-04-20 00:22:15 följande:
    "som man som kille alltid får skriva"? Jag skriver en massa första meddelanden. Tyvärr är de också väldigt ofta de sista :P

Jasså? Vart med om det några ggr, men ofta så ser man att en tjej vart inne på en profil utan att skriva. Men när man sedan skriver sp svarar de direkt. Ör väl lite som på krogen, där en tjej spanar in en men väntar på att man som kille ska ta första steget.
  • DanM

Taskig och omogen? Det enda jag säger är 1. Man som kille ofta får ta första steget. 2. Att man som kille inte alls förstår hur kvinnor tänker.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!