• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-17 14:06:13 följande:
    Låter som en god idè ;P
  • DanM
    Anonym (tjej 21) skrev 2012-04-17 23:26:52 följande:

Så.......är du medlem på hp? ;)
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (Lina) skrev 2012-04-17 23:24:40 följande:
    Ja just det, han! Vi sågs på en första dejt för ca 5 veckor sedan. På en sida. Sen var det lite fram och tillbaka. Upptäckte att han hade en profil på HP också, men det hade ju jag med, så det var egentligen inget att grina över. Det jag tänkte var dock att det var lite konstigt att han på den andra sidan var så försiktig med att ha bilder. Sen hade han en riktig snyggo-bild på HP. Det var inte hans stil!
    Fake-facebook, jo men jag vill inte hålla på och lägga till folk som man inte vet om det blir något med. Vännerna kan ju börja undra, eller nåt. Killen vet ju vad jag heter och har mitt telefon-nummer, det är inte det. Jag sa till honom att jag har ett fake-fb, bara så att vi kunde chatta isf hålla på med sega meddelanden.

Men det absolut viktigaste sist: Är vi kära? Ja, jag måste säga att det är en hel del märkliga sammanträffanden i våra liv. När jag såg honom första gången visste jag att det var en person jag skulle kunna bli absolut tok-kär i. Det tog fem sekunder att inse. Känns bra att det får ta lite tid mellan träffarna. Jag har en extremt hektisk vår, av andra skäl.

Och sexet!!!!!!!!!! 10/10. Tungan ute Det var liksom den sista tröskeln. Jag är alltid lite nervig innan att man inte passar ihop i sängen. Men Gud vad lätt allt har gått! Känns så självklart. Han kom ju för att sova över i två nätter, men jag var inte alls säker på att det skulle bli såhär bra! Dricka vin och prata till 3 på natten, hångel så fort vi kom innanför dörren, inte gå ur sängen på två dagar. Hur kan _jag_ ha träffat en sådan fin kille!?!
    Shiiiit, vilken grej. Typiskt att jag inte haffade honom först, jag som bor i Skåne. Fast han är lite väl ung för mig så det är lugnt . Grattis  i alla fall, och fantastiskt att sexet funkade så fint. Fan, jag vill ocksåååååå få ligga i flera dagar och dricka vin och prata prata.. Näe, får nog regga mig på HP igen, hoppet är det sista som...
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-17 23:23:59 följande:
    Nej, jag håller mig till Mälardalen Flört
    Ja där finns det ju många fina också .
  • Anonym (Sugen)

Fick ett sms i morse av min...hmmm dejt på lördagsnatten ;)

Visade honom lite hur man börjar så smått med dressyr på hans hundvalp och han var så nöjd för nu hade han lärt honom att ligga... Han undrade om jag inte kunde lära honom mer...fnissar.

Så vi får väl se :)

Hur många dejtingsiter finns det egentligen?

Är HP = Happy Pancake
    MP = ?

Tipsa mig gärna :)

• Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-17 23:44:32 följande:
    Så.......är du medlem på hp? ;)
    Hehe såklart jag är! Medlem sen i söndags :P Hmm vet ej om jag "vågar" skriva ut mitt nick här ens! :P Skäms
  • DanM
    Anonym (tjej 21) skrev 2012-04-18 20:59:25 följande:
    Hehe såklart jag är! Medlem sen i söndags :P Hmm vet ej om jag "vågar" skriva ut mitt nick här ens! :P

Nja, det har du rätt i :)
  • Anonym (Ute igen)

Man kan maila varandra direkt här på FL vet ej hur .. Inboxa?

• Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-18 21:21:36 följande:
    Nja, det har du rätt i :)
    Hmm! Hur ska man göra då da? :O
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (tjej 21) skrev 2012-04-18 22:06:33 följande:
    Hmm! Hur ska man göra då da? :O

DanM är ju inte anonym, så inboxa honom =)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!