• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (tjej 21)

Vart medlem ca ett dygn nu! Inte mycket respons :P Dock inte så bra på att skriva presentation, men ja. 3st skriver jag med iaf! Men vet inte om någon är nått man skulle vilja satsa på :/.. Känner mig kräsen :S Brukar inte vara det! Några tips kanske? Hur man kmr igång med att dejt och att sålla ut rätt killar? Varningstecken? Sist jag "dejta" så var jag 17år! Hade ett förhållande i 2år och singel sedan 1½. Man har mognat mycket så skulle va fint med lite tips! :) Ha en bra kväll!

• Anonym (33-åring)
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-16 05:45:53 följande:
    ja, gör det {#emotions_dlg.djavulsk}
    du kan få sex- och cam-chatta hur mycket du vill, personer som gärna säger att de är "läkare" berättar att de är generösa, men att frun är så känslokall... och så får du fler 19-åringar på tråden som tränar mycket och skriver hehe hela tiden...
    men nånstans därute så kanske det finns nån som inte vågar svara på en som söker seriöst så vem vet guldklimpen kanske dyker upp.
    jag hade fått en flirt som jag skickade ett snabbt mejlsvar på. fast min presentation är fortf under granskning så han kanske drar tillbaka den när han ser att jag söker en självständig man...
    forts följer

Än så länge ingen skillnad, förutom att en kommenterade "fast du söker ju bara kort romans :P" vilket ledde till en förklaring och sen en diskussion kring begreppen "seriöst förhållande" och "kort romans".
  • Anonym
    Anonym (Lina) skrev 2012-04-16 00:36:34 följande:
    Perfekt tycker jag, skulle inte plocka bort någonting!

Jag undrar, ni andra tjejer här, skriver ni aldrig några rader till killarna? Är ni bara passiva?
    jag skriver till en massa, men får väldigt sällan svar.
  • DanM
    Anonym (Lina) skrev 2012-04-16 00:36:34 följande:
    Perfekt tycker jag, skulle inte plocka bort någonting! Jag undrar, ni andra tjejer här, skriver ni aldrig några rader till killarna? Är ni bara passiva?

Måste ju säga att det överlag är jag som kille som får ta tag och för diskussionerna framåt. Lite segt.
  • DanM

En fråga till er tjejer. Om man håller på å skriver lite med en som verkligen verkar intressant. Och hon har hittills tagit ett tag innan hon svarat. När hon sedan dröjer än längre innan svar, mitt i ett "frågeutbyte", ska man bara vänta då eller vara lite på?

• Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-16 20:12:30 följande:
    En fråga till er tjejer. Om man håller på å skriver lite med en som verkligen verkar intressant. Och hon har hittills tagit ett tag innan hon svarat. När hon sedan dröjer än längre innan svar, mitt i ett "frågeutbyte", ska man bara vänta då eller vara lite på?
    Beror ju på hur länge man väntat och hur intressant tjejen är verkligen tycker jag! Man kan ju glömma bort lite att man är inne på sidan (jag brukar det iaf :P ) och då kan det ta ett tag och få svar ju :) Om hon inte svarat på en dag eller två så är det nog bara att gå vidare ! :)
  • Anonym
    Det tror jag beror lite på faktiskt. Vad pratade ni om/vad frågade du osv. Absolut inget i stil med vart tog du vägen, dog du mm som en del kläcker ur sig om dom får vänta lite på svar.
    Kanske skriva nåt annat på ett trevligt inte FÖR på sätt?
  • Anonym (Tabula)

Man skriver igen, som om inget hade hänt. Alltså, tog upp vart man slutade eller ställer nån annan fråga. ABSOLUT inget "hallå varför svarar du inte" och sånt. Lycka till

• Anonym (Ute igen)

Kan inte DanM och tjej21 bli ihop? Så är det fixat

• Anonym (Tabula)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-04-16 23:02:01 följande:
    Kan inte DanM och tjej21 bli ihop? Så är det fixat
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!