• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (Ute igen)

Ok danM jag skulle nog plocka bort meningen "tänk långt hår och hellre jeans än kortkort" men det är jag det

• DanM
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-04-15 19:13:54 följande:
    Ok danM jag skulle nog plocka bort meningen "tänk långt hår och hellre jeans än kortkort" men det är jag det

Den är bortplockad :)
  • Anonym (funderar)

Jag är ju inne både på hp och på mötesplatsen..
    men suck vilka idioter och så fort de får reda på hur jag ser ut i helbild så svarar de inte mer.

Är det så jäkla svårt att skriva nej tack??
    Och vad man än skriver så får man en massa mail från 20 åringar eller från Stockholm när man bor söderöver, 50 mil bort.

Hur ska man göra för att få till en dejt som funkar??       

• Anonym (33-åring)
    DanM skrev 2012-04-15 18:51:19 följande:
    För skojs skull. Ni tjejer som skriver här, detta är min presentation på hp. Bra eller något man ska ändra på? Har dålig koll: En 26åring med stort intresse för träning och hälsa. Falkenbergare som siktar på att bli Göteborgare till hösten. Kock som blev truckförare som ska bli student och extraknäcker som instruktör. Öppen och ärlig. En smula obstinat. Anser att det är viktigare med samma humor än samma fritidsintressen. Faller för tjejer med enkel och naturlig stil, tänk långt hår och hellre jeans än kortkort. Även en tjej som kan stå på sig och gärna är lite självständig. En tjej som kan ta en diskussion, en tjej med egna åsikter.

Eftersom du skriver att det är viktigt med samma humor tycker jag att det bör stå nått om din humor.
  • Anonym (funderar)

har en dejt med en från en stad en bit bort vid valborg.
    Han vill inte maila så mycket så vi får se hur det går...han kanske är en sån som har lättare att prata irl 

• Anonym (nybörjare)

jaha och jag ändrade från kort romans till seriöst förhållande och nu verkar det som om det är stop i inboxen Flört
    inte ett enda mejl jo ett igår från en som tyckte att han "fann intresse i mig" ehh
    har pulat ihop en rätt känslokall (insåg jag i efterhand) presentation nu i af och borde börja kolla in gubbarna nu.

till nicket "funderar": vore det inte bra att prata med honom i tel innan ni ses? skaffa kontantkort så behöver han inte få reda på vem du är om du inte vill.

• Anonym (33-åring)
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-15 23:09:16 följande:
    jaha och jag ändrade från kort romans till seriöst förhållande och nu verkar det som om det är stop i inboxen Flört
    inte ett enda mejl jo ett igår från en som tyckte att han "fann intresse i mig" ehh
    har pulat ihop en rätt känslokall (insåg jag i efterhand) presentation nu i af och borde börja kolla in gubbarna nu.

till nicket "funderar": vore det inte bra att prata med honom i tel innan ni ses? skaffa kontantkort så behöver han inte få reda på vem du är om du inte vill.

Hmm, får mig att vilja testa att sätta "kort romans" ett tag, för att se vad som händer Drömmer
  • Anonym (Lina)
    DanM skrev 2012-04-15 18:51:19 följande:
    För skojs skull. Ni tjejer som skriver här, detta är min presentation på hp. Bra eller något man ska ändra på? Har dålig koll: En 26åring med stort intresse för träning och hälsa. Falkenbergare som siktar på att bli Göteborgare till hösten. Kock som blev truckförare som ska bli student och extraknäcker som instruktör. Öppen och ärlig. En smula obstinat. Anser att det är viktigare med samma humor än samma fritidsintressen. Faller för tjejer med enkel och naturlig stil, tänk långt hår och hellre jeans än kortkort. Även en tjej som kan stå på sig och gärna är lite självständig. En tjej som kan ta en diskussion, en tjej med egna åsikter.
    Perfekt tycker jag, skulle inte plocka bort någonting!

Jag undrar, ni andra tjejer här, skriver ni aldrig några rader till killarna? Är ni bara passiva?
  • Anonym (nybörjare)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-15 23:31:40 följande:
    Hmm, får mig att vilja testa att sätta "kort romans" ett tag, för att se vad som händer Drömmer
    ja, gör det {#emotions_dlg.djavulsk}
    du kan få sex- och cam-chatta hur mycket du vill, personer som gärna säger att de är "läkare" berättar att de är generösa, men att frun är så känslokall... och så får du fler 19-åringar på tråden som tränar mycket och skriver hehe hela tiden...
    men nånstans därute så kanske det finns nån som inte vågar svara på en som söker seriöst så vem vet guldklimpen kanske dyker upp.
    jag hade fått en flirt som jag skickade ett snabbt mejlsvar på. fast min presentation är fortf under granskning så han kanske drar tillbaka den när han ser att jag söker en självständig man...
    forts följer
  • DanM
    Anonym (Lina) skrev 2012-04-16 00:36:34 följande:
    Perfekt tycker jag, skulle inte plocka bort någonting! Jag undrar, ni andra tjejer här, skriver ni aldrig några rader till killarna? Är ni bara passiva?

Provade att ta bort det där med långt hår osv. Se ifall det lilla gör någon skillnad :)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!