• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (33-åring)
    DanM skrev 2012-04-17 22:00:47 följande:

Nej, ingen aning. Men om man ser wn söt tjej så vill man ju ändå ta kontakt. Nästan svårare med de som skriver massa i sin pres. så manminte har något att fråga om.
    Ok. Själv skulle jag aldrig vilja skriva till någon enbart för att den har en söt/snygg/tilltalande bild. Men å andra sidan går jag ju väldigt lite på utseende, använder mest bilden för att se "vilken typ" av människa det är.
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-17 22:11:05 följande:
    Ok. Själv skulle jag aldrig vilja skriva till någon enbart för att den har en söt/snygg/tilltalande bild. Men å andra sidan går jag ju väldigt lite på utseende, använder mest bilden för att se "vilken typ" av människa det är.
    Samma här.
  • DanM

Ok, då är vi olika där. För mig är utseende viktigt. Inte allt, men viktigt.

• Anonym (Ute igen)

Och DanM det är lite "trial and error" som gäller, du får chansa iväg meddelanden helt enkelt och se vad som funkar. Om du ser varje försök som om hon är den rätta och det måste bli superbra så låser det sig ju bara .... Ta en öl vetja (bara en) och lek lite .... Världen är till för att ha kul, inte göra rätt

• Anonym (Ute igen)

Sen finns det en urgammal regel som jag knappt törs skriva för den är lite anti feministisk och det är att snygga tjejer gillar att höra att dom är smarta och mindre snygga tjejer gillar att höra att dom är snygga Personligen bryr jag mig inte heller så mycket om utseende utan går stenhårt på person, också ointresserad av träning ... bara orka ut i jogging spåret tillsammans upplever att det mest är ett sätt att "skryta" om att man är vältränad

• DanM
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-04-17 22:36:26 följande:
    Och DanM det är lite "trial and error" som gäller, du får chansa iväg meddelanden helt enkelt och se vad som funkar. Om du ser varje försök som om hon är den rätta och det måste bli superbra så låser det sig ju bara .... Ta en öl vetja (bara en) och lek lite .... Världen är till för att ha kul, inte göra rätt

Jepp, det är det jag gör. Fast utan ölen :)
  • Anonym (Lina)

Nu har jag scorat med min...ja vad ska man kalla honom för? Glad

Han kom hit och stannade i två nätter. Glad Vi hade pratat en hel del och till sist bytte vi fb-profiler, fast jag skapade en fejk bara för honom. Och det var mycket lättare att hålla kontakten så än på HP!

Känner mig tjugo år yngre och tjugo gånger snyggare än Rihanna just nu. Glad Så kan det bli.

• Anonym (Tabula)
    Anonym (Lina) skrev 2012-04-17 22:50:55 följande:
    Nu har jag scorat med min...ja vad ska man kalla honom för? Glad

Han kom hit och stannade i två nätter. Glad Vi hade pratat en hel del och till sist bytte vi fb-profiler, fast jag skapade en fejk bara för honom. Och det var mycket lättare att hålla kontakten så än på HP!

Känner mig tjugo år yngre och tjugo gånger snyggare än Rihanna just nu. Glad Så kan det bli.
    Men, med Malmöiten? (Får vi väl kalla honom ) Fattar inte riktigt ändå, ni hade väl träffats en gång innan, varför fake-FB då? Eller är det en annan kille?  Eller, är det så att du och 33-åringen här BÅDA har träffat nån från Malmö och så blandar jag ihop det?

Hänger inte med alls, sorry. Men vad TREVLIGT att ni har scorat får jag ju säga, tror du ni är kära? :-P
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Tabula) skrev 2012-04-17 23:05:02 följande:
    Men, med Malmöiten? (Får vi väl kalla honom ) Fattar inte riktigt ändå, ni hade väl träffats en gång innan, varför fake-FB då? Eller är det en annan kille?  Eller, är det så att du och 33-åringen här BÅDA har träffat nån från Malmö och så blandar jag ihop det?

Hänger inte med alls, sorry. Men vad TREVLIGT att ni har scorat får jag ju säga, tror du ni är kära? :-P

Nej, jag håller mig till Mälardalen Flört
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Tabula) skrev 2012-04-17 23:05:02 följande:

Ja just det, han! Vi sågs på en första dejt för ca 5 veckor sedan. På en sida. Sen var det lite fram och tillbaka. Upptäckte att han hade en profil på HP också, men det hade ju jag med, så det var egentligen inget att grina över. Det jag tänkte var dock att det var lite konstigt att han på den andra sidan var så försiktig med att ha bilder. Sen hade han en riktig snyggo-bild på HP. Det var inte hans stil!
    Fake-facebook, jo men jag vill inte hålla på och lägga till folk som man inte vet om det blir något med. Vännerna kan ju börja undra, eller nåt. Killen vet ju vad jag heter och har mitt telefon-nummer, det är inte det. Jag sa till honom att jag har ett fake-fb, bara så att vi kunde chatta isf hålla på med sega meddelanden.

Men det absolut viktigaste sist: Är vi kära? Ja, jag måste säga att det är en hel del märkliga sammanträffanden i våra liv. När jag såg honom första gången visste jag att det var en person jag skulle kunna bli absolut tok-kär i. Det tog fem sekunder att inse. Känns bra att det får ta lite tid mellan träffarna. Jag har en extremt hektisk vår, av andra skäl.

Och sexet!!!!!!!!!! 10/10. Tungan ute Det var liksom den sista tröskeln. Jag är alltid lite nervig innan att man inte passar ihop i sängen. Men Gud vad lätt allt har gått! Känns så självklart. Han kom ju för att sova över i två nätter, men jag var inte alls säker på att det skulle bli såhär bra! Dricka vin och prata till 3 på natten, hångel så fort vi kom innanför dörren, inte gå ur sängen på två dagar. Hur kan _jag_ ha träffat en sådan fin kille!?!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!