• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (Sugen) skrev 2012-04-18 10:36:51 följande:

Fick ett sms i morse av min...hmmm dejt på lördagsnatten ;)

Visade honom lite hur man börjar så smått med dressyr på hans hundvalp och han var så nöjd för nu hade han lärt honom att ligga... Han undrade om jag inte kunde lära honom mer...fnissar.

Så vi får väl se :)

Hur många dejtingsiter finns det egentligen?

Är HP = Happy Pancake
    MP = ?

Tipsa mig gärna :)

Roligt! Ni har nog nåt trevligt på G där . Det finns hur många dejtingsidor som helst, tror att match.com är en av de mer seriösa, så mycket kan jag säga, annars vet jag bara hur HP funkar. MP är Mötesplatsen och har ingen aning om det är en bra sida eller inte.
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-18 22:15:28 följande:
    DanM är ju inte anonym, så inboxa honom =)
  • Anonym (tjej 21)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-18 22:15:28 följande:
    DanM är ju inte anonym, så inboxa honom =)
    Nemen va läskigt! :P
  • Anonym (Ute igen)

Ha, ha då får vi ju inte veta hur det går kan det inte logga in någon supertrevlig karl i 40+ åldern på tråden, han skulle ju hamna i värsta hetluften ....

• Anonym (33-åring)
    Anonym (tjej 21) skrev 2012-04-18 22:21:02 följande:
    Nemen va läskigt! :P

På vilket sätt är det mer läskigt än att skriva till varandra på HP?
  • Anonym (Sugen)

Kanske skulle ta och regga mig på HP och se hur det är där :)

Verkar vara ett ställe som många är på :)

• Anonym (tjej 21)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-18 22:33:52 följande:
    På vilket sätt är det mer läskigt än att skriva till varandra på HP?
    Haha jadu! Bra fråga! :P Tänkte nog inte till där när jag skrev :P Får skylla på tröttheten :)
  • DanM
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-04-18 22:22:17 följande:
    Ha, ha då får vi ju inte veta hur det går kan det inte logga in någon supertrevlig karl i 40+ åldern på tråden, han skulle ju hamna i värsta hetluften ....

Jasså, en 26(snart 27) åring är för ungt? :P
  • Anonym (Ute igen)
    DanM skrev 2012-04-18 22:52:25 följande:
    Jasså, en 26(snart 27) åring är för ungt? :P

Jepp för ung, sorry ... och så gillade jag ju inte det där med träningsintresse
  • Anonym
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-17 21:58:48 följande:
    Nu bara måste jag fråga; varför vill man skriva till nån som inte har någon presentation alls? Har många gånger funderat på varför någon har en profil helt utan info...
    Är förvisso inte alls i nätdejtingsvängen just nu, men brukar inte lägga ut någon presentation. Varför? Tja, skulle jag gå ut på krogen och ragga så skulle jag inte "presentera" mig själv för fler än de som jag faktiskt kan tänkas ha ett intresse av. Är lite för privat av mig för att vilja hänga ut mig själv för en massa främlingar när jag inte kan påverka vem som läser. Har svarat de flesta som skrivit till mig som bott i samma del av Sverige, varit någorlunda jämngamla och verkat någorlunda vettiga.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!