-
Innan dejten om du är säker på vad du känner.Anonym (rainbow) skrev 2012-11-24 11:16:00 följande:Ok, en fråga i anknytning till det vi diskuterat om att man ibland ändrar sig efter en dejt. Hur gör ni om allt kändes bra eller åtminstone halvbra under dejten & ni planerat in en andra dejt men sedan när ni kommer hem så känns det "näeee"? Går ni på andra dejten och berättar det då eller tar ni upp det innan?
-
Hur gick det för Nyfiken o Glad? Det var väl en dejt i helgen?
-
Gört Flinxy! Alltid kul att få någon liten flirt när man är ute, blir en riktig boost! Jag ska själv ut en sväng ikväll och skaka rumpa.
Förresten, igår när jag var och köpte mat på en restaurang så fick jag ragg! Han var lång, söt och ung, kände hur han verkligen kollade på mig när jag tittade bort men blyg som jag är vågade jag inte flirta tillbaka. Han log stort varje gång jag tittade på honom. Det är ju lättare att flirta på krogen än nykter på en restaurang på väg hem från jobbet.
Blev så arg på mig själv när jag gick därifrån att jag inte visade mer intresse. Ja ja, det var en boost iaf.
-
Aj då Zeus, låter inte roligt! Hur kunde det skifta så på en handvändning?
-
Min dejt är bortrest denna helg men skickar sms på kvällarna om att han saknar mig och vill vara med mig. Detta utan att jag skickat något till honom. Det gör man väl inte om man inte är intresserad?
-
Ulfsas jag svarade med ett gulligt sms tillbaka :)
Flinxy vi har inte bokat in något än ska ta upp det med honom när han är hemma igen.
Jag kom inte så långt igår, efter en vecka med 1.3mil joggning och alldeles för lite mat blev jag packad på tre drinkar och fick vända hemåt! Hann inte ens in på krogen innan det slog till.
Hur var din kväll då? -
Nyfiken: Har ni pratat om en ny dejt? Har ni inte pratat om hur det kändes efter ni träffades då? Vissa verkar behöva tid att smälta och ta in allt. Så var ju min dejt, nu börjar han återgå till den han var innan dejten och visar intresse igen.
-
Anonym E de pratar sex för att de antagligen är ute efter just det och inte ett seriöst förhållande. Jag drar öronen åt mig så fort en kille börjar prata sex, ett big no no! Jag och min dejt har pratat i snart två månader dagligen och vi har knappt pratat sex. Vi har berört ämnet de senaste två veckorna bara.
-
Nu är dejten åter till den han var innan, han ringde mig på lunchen och ska ringa senare ikväll! Inatt drömde jag att han dumpade mig och talade om att det inte kändes bra och inte vetat hur han ska säga det. Så jag blev lite skakig när jag hade ett missat samtal från honom men det var alltså en sån tvärtom dröm. Han pratade också om nästa
Dejt när han kommer hit -
För min del har jag inte spelat svårfångad utan jag har fortsatt att höra av mig som vanligt med ett sms på förmiddagen som han snabbt svarat på. I helgen har han messat självmant på kvällen, något jag inte räknat med då han åkte bort med grabbarna.
Flinxy vi får se om det händer något nu då annars är det väl bara att skippa honom.