Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Ni som bor i sthlm har ni inte provat speeddating? Vet att de arrangerar något den 14-15:e! Kanske vore något?

• NooneBird

Jag bara ber att vädergudarna är på vår sida nästa helg så att min dejt kan ta sig hit! Det här jäkla snöandet måste väl ändå lägga sig snart?
    Jag längtar efter honom så otroligt...

• NooneBird

Sugen; ja det känns så sjukt bra. Fattar inte hyr min osäkerhet kunde tolka honom så jävla fel efter första dejten. Tror att vi båda var osäkra och därav alla missförstånd. Nu är det bättre än någonsin.

• NooneBird

Papito, ja det är klart, sättet han åkte hem på var märkligt och det har jag gjort klart för honom. Men han lovade att det inte var för att han inte var intresserad men jag hade svårt att tro honom. Inte så konstigt heller iofs...

• NooneBird

-vad är romantik för dig? Har jag nog aldrig fått som fråga och jag skulle nog tycka att det var en jobbig fråga!

• NooneBird

Någon råkade försäga sig igår, jag fattar att det är min 30års fest då och det är det datumet jag fått av min dejt när han skulle komma. Men efter har han sagt att han kanske inte kan komma ändå då han hade glömt bort ett julbord han var bjuden på. Så det är inte säkert att han kommer nu. :|

Sen fick jag ett kort av morsan igår där det står;
    I'm slim
    I'm fast
    but I'm not Alexander (ett internskämt om min bror)
    Who am I then?
    Only your nearest and dearest new friend see you soon...

För mig känns det som en anspelning på min dejt, då han är det enda nya och käraste jag har nu.... Kontrollfreaket håller på att bli galen nu!!
    Pratade med en kompis om detta och säger att jag hoppas att det betyder att dejten kommer varpå hon svarar; jag vet inget... Det kommer bli braaaa, slappna av och njut njut istället.
    Hmm hennes 30års dag är runt kröken så hon kan räkna med ljuv hämnd!!

• NooneBird
    Anonym (Tabula) skrev 2012-12-12 15:22:00 följande:
    Helt givet att han kommer! :D Spännande!
    Håller tummarna! Skulle vara jäkligt kul och MODIGT av honom att komma på min 30års fest efter att vi bara träffats en gång. Åh andra sidan är min dejt inte som de flesta andra män heller  har jag nu fått klart för mig efter vårt eviga pratande i telefon
  • NooneBird
    Tusse85 skrev 2012-12-12 16:52:52 följande:
    Nä lämna skitsnack utanför denna tråd... men har ni tänkt så roligt de skulle vara om man kunde lämna meddelande på folk efter en dejt? ;) Skulle man kanske slippa massa jobbiga dejter om man blivit varnad innan ;) Haha nu har ju självklart alla olika smak, men tanken är ändå lite kul enligt mig ;)

Sen måste jag berätta att jag just nu står som pausad på HP, så inga killar till mig just nu ;) Dock hittar dom mig ju utanför HP oxå men jag säger nej till alla :P

Men en intressant grej som tagits upp tidigare i tråden de här med att man som kille ska vara elak...jag sa att jag aldrig skulle svara på ett sånt meddelande och det står jag fast vid. DOCK har jag en kille jag skrivit med massa och han var intresserad att ses men jag tog mig aldrig tiden och var halvintresserad bara. Tills nu. Senaste veckorna ignorerar han mig typ, han skriver att vi absolut kan ses när vi har tid och vi har kallpratet....men han skriver oxå att han just nu är inne i en period där han trivs bäst själv och han kontaktar inte heller mig först...så självklart har de blivit en jävla tävling för mig nu att jag ska få tillbaka hans intresse för han är den enda killen som inte jagar mig just nu :P Knäppt de där.... så killar, var först intresserade och ignorera sen så har man tydligen tjejer som mig fast sen :P
    Man vill alltid ha det man inte kan få Nä ärligt mitt ex var sån och som jag kämpade, fick honom till slut men till vilket pris…. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!