Ärliga nätdejtingstråden!
Ni som bor i sthlm har ni inte provat speeddating? Vet att de arrangerar något den 14-15:e! Kanske vore något?
Ni som bor i sthlm har ni inte provat speeddating? Vet att de arrangerar något den 14-15:e! Kanske vore något?
Jag bara ber att vädergudarna är på vår sida nästa helg så att min dejt kan ta sig hit! Det här jäkla snöandet måste väl ändå lägga sig snart?
Jag längtar efter honom så otroligt...
Sugen; ja det känns så sjukt bra. Fattar inte hyr min osäkerhet kunde tolka honom så jävla fel efter första dejten. Tror att vi båda var osäkra och därav alla missförstånd. Nu är det bättre än någonsin.
Papito, ja det är klart, sättet han åkte hem på var märkligt och det har jag gjort klart för honom. Men han lovade att det inte var för att han inte var intresserad men jag hade svårt att tro honom. Inte så konstigt heller iofs...
Va händer ikväll gott folk? Bara jag som sitter hemma sysslolös?
-vad är romantik för dig? Har jag nog aldrig fått som fråga och jag skulle nog tycka att det var en jobbig fråga!
Någon råkade försäga sig igår, jag fattar att det är min 30års fest då och det är det datumet jag fått av min dejt när han skulle komma. Men efter har han sagt att han kanske inte kan komma ändå då han hade glömt bort ett julbord han var bjuden på. Så det är inte säkert att han kommer nu. :|
Sen fick jag ett kort av morsan igår där det står;
I'm slim
I'm fast
but I'm not Alexander (ett internskämt om min bror)
Who am I then?
Only your nearest and dearest new friend see you soon...
För mig känns det som en anspelning på min dejt, då han är det enda nya och käraste jag har nu.... Kontrollfreaket håller på att bli galen nu!!
Pratade med en kompis om detta och säger att jag hoppas att det betyder att dejten kommer varpå hon svarar; jag vet inget... Det kommer bli braaaa, slappna av och njut njut istället.
Hmm hennes 30års dag är runt kröken så hon kan räkna med ljuv hämnd!!
Hoppas verkligen inte det Men!