-
HahahaXmag skrev 2012-11-30 09:16:14 följande:Ja nästan 7 miljarder (hoppas jag räknat rätt denna gång) som inte har vett att prata Svenska!
-
Skulle ni våga gå på en impulsdejt med någon från samma stad som ni inte sett bild på?
-
Håller med dig, är så svårt när folk inte har bild på sig själv på en dejtingsajt. Vad döljer man? Man kan maila en bild om man inte vill ha den på sajten.
-
Papito så kan det vara men om människan inte alls faller i min smak så kommer jag bara att sitta och lida och ångra dejten. Lite ytligt kanske. :)
-
Nu kommer fler frågor!
Har ni någonsin avbrutit en dejt då det känts helt fel? Tackat för er och gått därifrån?
Har du någonsin kramats, kyssts eller legat med någon som du dejtat fast du egentligen inte är så attraherad eller känt att det här är ingen för mig?
Vill bara få igång er lite
Själv har jag aldrig avbrutit en dejt eller närmat mig någon jag inte varit attraherad av. Det tar stopp! -
Vet ju om några som har gjort så, bara för att få ett ligg men sen slutat höra av sig.
Men om man kanske kramas och pussas för att känna efter om det finns något där då? -
Tusse jag och min dejt loggar fortfarande in. Vi har diskuterat det också så det är ingen fara
-
(b) menar du att du har legat eller kysst någon för att känna efter?
-
Haha ok (b) då är jag med!
-
Tusse jag skulle nog inte kunna ta det som ett tecken på att han inte ser dig som kk tyvärr. Jag hoppas verkligen att han inte set dig så och att ni får det trevligt!