Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Min dejt har plockat bort sin profil från dejtsidan för några veckor sen! :) Jag har kvar min dock utan bilder för att jag är en sån där sentimental person och vill skriva ut och spara vår mailkonversation innan jag avslutar min profil. Ska göra det när jag åker till skolan imorgon. Idag har vi planerat inför nästa dejt, jag fixar mat och han vinet.

• NooneBird

B det där är så klurigt! Det är ju som du säger är man lite äldre så är det ganska vanligt att man redan har barn.

• NooneBird

Kul att det går bra gör dig rainbow! :) har du haft turen att träffa någon som bor i samma stad?

• NooneBird
    Anonym (33-åring) skrev 2012-12-28 14:29:38 följande:
    Idag mötte jag min allra första internetdejt på stan. Han hade barnvagn.

Var det illa eller? :) jag har också mött en på stan som jag pratat med tidigare och faktiskt dissat men när jag såg honom irl så var han faktiskt riktigt snygg jämfört med bilderna
  • NooneBird

Jösses! Minns ni min bakom kulissen kille som jag tänkte träffa? Jag föreslog att han skulle ta in på hotell för att jag inte ville ha honom sovandes hos mig då vi inte pratat så mycket. Han hörde då inte av sig mer innan den helgen. Så jag tänkte skit i det då om det inte passar. Han har fortsatt att höra av sig via sms trots att jag inte svarat. God jul mm.. Idag får jag ett sms från honom stt han är i min hemstad!! Känns lite skumt att han fortsätter höra av sig då jag inte svarat honom på en månad.

• NooneBird

Två dagar kvar till min dejt kommer! Jisses vad pirrigt det känns nu. Fick ett sms från honom att han längtade efter att träffa mig. Har planerat hela menyn på lördag och plockat fram dubbeltäcket så att det inte blir någon risk för att vi ligger för långt ifrån varandra.
    Denna helg gäller det, bära eller brista! Blir det vi eller går vi vidare utan varandra. Skönt att få veta svart på vitt vart vi står och om vi verkligen passar ihop. Har sagt till honom att jag vet vad jag vill och vad jag känner men att vi inte kan ta ett sånt beslut per telefon. Han höll med.

• NooneBird

Han har inga barn, är väl flyttbar men jag har redan varit påvä från min stad ett tag. Vi har pratat lite om detta och har kommit fram till att jag flyttar isf. Han har ångrat sig om att hyra ut sitt hus som han tänkte först.
    Papito vi får lösa det så att jag åker ner till honom då han jobbar mycket och har svårt att komma ifrån. December månad har ju varit kaotiskt för honom med något varje helg på schemat. Nyår var ett alternativ och han ville att vi skulle spendera nyår ihop men jag hade barnen och ville hellre ha en helg för mig själv med honom.
    Men självklart blir det för svårt att få ihop träffar så får jag nog tänka om. Blir ju tråkigt eftersom vi känner som vi gör för varandra. Funkar allt bra nu på våren så har jag en superplan för sommaren.
    Det känns verkligen bra med honom och vi har båda sagt att vi aldrig fått sån här bra känsla i kroppen av någon tidigare.

• NooneBird

Har en naggande känsla av att min dejt inte kommer i helgen... Vill bara skjuta det åt sidan men jag kan inte, har tänkt på det hela dagen och bara väntar på ett samtal från honom. Eller att samtalet uteblir helt och hållet och jag hör aldrig av honom igen.

• NooneBird

Rainbow o Tabula jag har bara haft en känsla vi har inte pratat så mycket de senaste dagarna. Mycket riktigt har jag inte hört av honom idag trots att han ringde igår men jag kunde inte prata då. Han kunde inte komma en gång modesto inte 2-3ggr. Vi diskuterade ett datum löst och han sa att det inte funkade, då han hade ett julbord inbokat vilket jag visste innan vår första dejt. Sen sa blev det helgen för min fest som han sen sa han rakt ut att det inte funkade.
    Äsch hör han inte av sig imorgon då vet jag å då skiter jag i honom. Jag tänker dock dela med honom av mina tankar... Så lätt kommer han inte undan. Han har bokslut nu men det rättfärdigar inte att han inte hör av sig. Det tar sekunder att skicka ett sms. Synd att det ska sluta såhär efter tre månader...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!