Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Hur ärlig kan jag våga vara med mina känslor utan att skrämma skiten ur dejten? Vi har ju pratar över två månader och träffats..

• NooneBird
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-12-03 20:15:35 följande:
    Du kanske inte ska skrika ut att du älskar honom. Men att säga att du börjat få känslor för honom och vill se vart det kan leda kan du alltid säga. Ärligt utan att vara för på, om det nu är så du känner vill säga Glad
    Haha nej så är det ju inte riktigt heller men starka känslor finns ju. Men det upplägget du skrev lät ju jättebra.

Det verkar som att han kommer hit snart så jag kanske ska spara mig tills dess. Det känns bättre att prata känslor öga mot öga. Men jag kommer att lägga fram det som du skrev.

• NooneBird

Ah shit vad jag mår gott nu! pirrar sådär härligt i magen, jag ser verkligen fram emot träffa min dejt igen.

• NooneBird

Min dejt frågade om han ska ta in på hotell när han kommer hit! :) Det är väl bra att man inte ska ta saker för givet men come on! nu har jag fått ett datum av honom iaf. Ska bli kul att ses igen iaf!

• NooneBird

Rakoärlig, varför vänta? Hon kanske sitter o väntar på att du ska fråga om nästa dejt.

• NooneBird

Flinxy jo han vet att han ska sova här! Tyvärr blir det bara en natt då han inte kommer ifrån jobbet på fredagen. 50 mil för en natt är inte illa!

Hur går det med din dejt då?

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!