Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Trevligt för dig att det går bra med dejtandet singelpappan!

• NooneBird

Skickade ett sms till dejten idag och sa rakt ut, har inte ork för falska förhoppningar och lekar. Ärlighet är bäst mm.

Fick till svar att så vitt han vet är allt bra, han har bara haft fullt upp på jobbet. Så nu lägger jag ner detta med att överanalysera som jag är så bra på...

• NooneBird

Flinxy o singelmorsa; jag får helt enkelt tro på vad han säger men nu får han bevisa det i handling. Är han intresserad så hör han av sig och vi får planera för nästa dejt.

Flinxy vad tråkigt att han inte hör av sig då. Fortsätt att dejta då, jag tänker fortsätta nätdejta tills vi kommer fram till att vi är mer än dejting...

• NooneBird

Singelmorsa: jag har svårt att tro att han inte skulle våga säga ifrån när jag gjort det så enkelt pga hans arbete och hans fritidssysselsättningar han tar stora beslut varje dag mm. Annars känns det tragiskt att inte kunna göra det samma över sms med en person 50mil bort.

• NooneBird

Ja det är svårt! ja men han kanske kollar sin almanacka och hör av sig när han hittat ett datum som passar.

• NooneBird
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-21 10:27:59 följande:
    Em kille jag dejtad ett tag var jag osäker på så jag skickade ett sms där jag gjorde det enkelt för honom att säga tack och hej men nej han ville fortsätta att ses, men nej det rann ut i sanden. 
    En annan jag dejtade ett tag som tog stora beslut i sitt arbete och hade mycket konflikter, han dumpade mig via ett meddelande på FB just för att han inte orkade med mer konflikter än de på jobbet. 

Så just att han skriver att allt är bra behöver inte stämma, nu säger jag inte att det är så. Jag hade snarare utgått från hur han beter sig nu i förhållande från innan. Har kontakten blivit helt annorlunda och minskat drastiskt efter att ni setts så hade jag inte haft en bra känsla.  
    Du har så rätt, det är bara att se hur han beter sig, men jag kommer inte att låsa mig vid honom. Ett meddelande är helt ok bara man säger något vi känner ju inte varandra på det viset så jag känner inte att han är skyldig mig mer än ett ärligt svar iaf.  
    Flinxy skrev 2012-11-21 10:36:55 följande:

Ja, det lär ju visa sig.
    Jag avskyr bara att vänta jag i allmänhet och jag blir ju nervös av ovisshet :P
    Ja det är tråkigt att vänta, därför har jag börjat jogga denna vecka, hjälper bra faktiskt
  • NooneBird
    MrC skrev 2012-11-21 12:10:59 följande:
    Jag förstår mig inte på han. Hade någon visat mig samma intresse som du gör med han hade jag fallit som en fura. För mig låter det som han inte är intresserad eller att han tvekar av någon anledning.
    Det visar sig vad som händer, bollen ligger hos honom iaf. Har han tur finns jag kvar när han tvekat färdigt.
  • NooneBird

Den här bakom kulisserna killen kan komma i helgen men undrar om han kan sova över… Vette fan om jag vill det. Känns skönt att kunna dra sig ur om det inte finns nån kemi. Vi har ju inte pratat så mycket heller. Han har en bit att åka 2-3 timmar men jag tror inte jag vill att han sover över.

• NooneBird
    Anonym (Sugen) skrev 2012-11-21 15:47:56 följande:
    Precis så som du känner, så känner jag också även om jag vet att jag inte är ful. Men man känner sig ganska tillplattad när man inte får respons.

Men jag fick faktiskt ett svar igår! Svaret var märkligt... Jag skrev tillbaka till honom och sa att om vi inte träffas förr så kanske vi träffas senare.
    Jag nämnde att det är SoSu på Garbo den 30:e november och det visade sig att han antagligen skulle dit.
    Får se om jag lägger ner mer energi på honom.

Tappar liksom sugen när det är russin-Kalle, killar jag skulle kunna vara mamma åt eller de som inte riktigt bryr sig om sitt utseende som kontaktar mig.

Vi får se hur länge jag blir kvar på dejtsajterna.
    Jag får inte heller så mycket respons, kanske 1-3 mail om dagen och oftast är inte någon av dom det minsta intressanta. Oftast får jag mail från män som är betydligt äldre än mig också, vill ju gärna träffa någon som är närmare min egen ålder. Har varit med en man som är 16år äldre men det funkar kanske inte så bra när vi blir gamla. När jag går i pension är han 81år…
    Jag tycker inte heller att jag är ful, snarare tvärtom men kanske är det min längd 181cm och min övervikt som är emot mig. Funderar på att lägga ner dejtingsajter tills jag känner mig riktigt bekväm med min kropp. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!