Ärliga nätdejtingstråden!
Trevligt för dig att det går bra med dejtandet singelpappan!
Trevligt för dig att det går bra med dejtandet singelpappan!
Skickade ett sms till dejten idag och sa rakt ut, har inte ork för falska förhoppningar och lekar. Ärlighet är bäst mm.
Fick till svar att så vitt han vet är allt bra, han har bara haft fullt upp på jobbet. Så nu lägger jag ner detta med att överanalysera som jag är så bra på...
Flinxy o singelmorsa; jag får helt enkelt tro på vad han säger men nu får han bevisa det i handling. Är han intresserad så hör han av sig och vi får planera för nästa dejt.
Flinxy vad tråkigt att han inte hör av sig då. Fortsätt att dejta då, jag tänker fortsätta nätdejta tills vi kommer fram till att vi är mer än dejting...
Singelmorsa: jag har svårt att tro att han inte skulle våga säga ifrån när jag gjort det så enkelt pga hans arbete och hans fritidssysselsättningar han tar stora beslut varje dag mm. Annars känns det tragiskt att inte kunna göra det samma över sms med en person 50mil bort.
Ja det är svårt! ja men han kanske kollar sin almanacka och hör av sig när han hittat ett datum som passar.
Jag håller med, det visar sig… Planerar en fika med en annan som hållit sig bakom kulisserna ett tag.
Den här bakom kulisserna killen kan komma i helgen men undrar om han kan sova över… Vette fan om jag vill det. Känns skönt att kunna dra sig ur om det inte finns nån kemi. Vi har ju inte pratat så mycket heller. Han har en bit att åka 2-3 timmar men jag tror inte jag vill att han sover över.