Ärliga nätdejtingstråden!
För min del så är jag studerande och kan välja bort att jobba och tex åka till honom och ha hemstudier de dagar jag inte har något i skolan och jag är barnledig. Så det finns en hel del möjligheter att ses. Nu ska jag tex på två veckors semester utan att det drabbar studierna, så så länge jag pluggar funkar det med longdistance. :)
Inget om man ser till vissa svar.
För mig så måste det ju finnas praktiska möjligheter att kunna ses hyfsat ofta. Det räcker ju med hur jobb och barnveckor komplicerar ting ändå.
Hade en tjej som jag dejtat en gång. Vi skulle ses men så kom hennes först huvudvärk och sedan hennes förkylning ivägen. Därefter min test och jobb. Hon var den som hörde av sig mest i början då jag backade lite pga hennes ålder. Sedan när det drog ut på tiden så svarade hon inte längre på de svar jag gav på hennes diverse frågor. (Lite om hjälp med hennes CV och flygvärdinnejobb)
Lite märkligt. Hon kunde ju ha tackat för infon och sagt att det inte funkade.
Det jag menar är om det blir för jobbigt redan när båda bor i Stockholm så hur skulle det då inte bli om avståndet var stort.
Jag tror inte att en á två träffar i månaden skulle vara tillräckligt för att få upp ångan riktigt.
Jag är också oflyttbar. Det komplicerar saker och ting ytterligare.