Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Ja det kändes super flinxy att jag inte dumpats..

Min erfarenhet är att det är bäst att vänta med sex då killen verkar respektera en mer. Där jag haft sex snabbt så har det inte blivit mer än sex partner eller bara en första dejt.

• NooneBird

Oseriös; det var inget fel på apparaten igår. Han ville nog helt enkelt inte ha sex på första dejten. Jag vet att det kam bli en relation trots sex på första dejten. Sex är viktigt men som sagt det funkar att ta det på andra eller tredje dejten. Sex är ju trots allt bättre med någon man känner tycker jag.

• NooneBird

Nu var ju min stackare sjuk också så det kan ha haft med det att göra också. Han fick stanna efter vägen och ta en powernap då han legat matförgiftad.

• NooneBird

Fan vad jag känner mig osäker efter händelsen i helgen!! Även om han sagt att han fortfarande är intresserad och att han åkte hem inte hade med mig att göra så kan jag inte hjälpa det. Sitter och väntar på att han ska ringa som han sagt att han ska så känns det som att han inte kommer att göra det. Iofs brukar han ringa runt den här tiden men men..

• NooneBird

Nej han hörde inte av sig igår förutom ett sms på dagen där han sa att han saknade mig. Det här är ändå samma kille som lämnat fester för att ringa mig. Han hade ju inte behövt dra till med så mycket bullshit om han nu inte var intresserad...

• NooneBird

Han har nu hört av sig vid 10, förklarade att han somnat direkt när han kom från sina föräldrar. Ja ja vi får se vart detta bär. Jag tänker iaf ha is i magen och fortsätta spana rund på SD. Nu är det upp till honom.

• NooneBird

Åh vad jag tjatar men nu har jag pratat med honom och frågade honom rakt ut hur det kändes efter helgen. Han sa att det kändes bra och känns precis som innan vi träffades. Inget konstigt alls. Han sa också att ni killar tänker inte så mycket på sånt, hur det kändes osv. Han sa att det känns bra. Så jag får tro på honom då, även om min magkänsla säger något annat.
    Men jag har ett stort problem med att tro på det folk säger och söker fel. Hör väl till att jag blivit rejält bränd i livet. 
    Han får väl för tusan "man up" om det skulle vara så att han inte vill och säga som det är, inte mitt ansvar.

Morsan åker ner åt hans håll om några veckor så jag får lägga fram det som ett förslag för en nästa dejt. 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!