• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • minasera

Hej Tany!
    idag jag hämtade mina sprutor... Jag väntar min mens nu.. men tror jag kommer helgen.. sen börjar jag...min ÄP räknas V19 eller V20 och jag började bliv nervös ..

Kram.. 

• minasera
    fridalilla skrev 2012-04-22 21:58:01 följande:
    Ägglossnings sprutan ska tas exakt tid, eftersom man får ägglossning 36 timmar efter den sprutan. I morgon är det dags :) så det är väl dags att gå och lägga sig. Ska upp halv 8 i morgon!
    Hej frialilla!
    hoppas alla 15 äggbloser finns 15 guld ägg... hålla tummarna! 
  • minasera
    Loo skrev 2012-04-22 17:35:47 följande:
    Oj, är sprutorna så tidsbestämda! Det hade jag ingen koll på...

Men grattis till att sista sprutan är tagen!
    sista sprutan måsta man ta 36 timma innan ÄP. men sjuksöterskan ska bästamma den tiden..

• Tany
    minasera skrev 2012-04-23 11:12:56 följande:
    Hej Tany!
    idag jag hämtade mina sprutor... Jag väntar min mens nu.. men tror jag kommer helgen.. sen börjar jag...min ÄP räknas V19 eller V20 och jag började bliv nervös ..

Kram.. 
    hur mår du? hoppas att du får positivt resultat .... jag börjar i juniGlad .... så gladaFlört
    skriver här om din känsla
  • minasera

jag mår ok just nu , lite nervös därför att jag hade en behandling innan och vet alla proccedur, jag hoppas ocksa men denna gången jag bry mig inte så mycket. första gången jag tänkte för mycket nu jag bara säger om de händer de händer...
    va bra nyhet du börjar i juni. när jag ska få resultat du ska börja... Hoppas alla far pozitiva resultat
    Kram
    Mina 

• fridalilla

Hej alla! Idag var det äggplock, och dem fick ut 7 ägg. Det var den värsta smärtan jag någonsin upplevt! Jag blödde jättemycket och läkaren trodde att hon råkat ta i sönder något. Men det hade hon inte :) hon trodde det gjorde så ont för att jag var så smal. Tror inte det gör nån skillnad :p men nu är det över, fast har fortfarande ont. Ska försöka äta lite, om jag kommer ner för trappan ;)

• Loo

Aj då, Frida, det låter inte som en rolig dag, men nu får vi hålla tummarna för att alla ägg befruktas och växer till sig riktigt fint!  Solig

• fridalilla

Ja, det hoppas jag verkligen. Vill ha minst 3 befruktade, så jag kan få 2 i frysen.

• fridalilla

Ringde in idag :) 4 ägg blev befruktade och det är jag riktigt nöjd med! :) återföring blir i morgon eller på torsdag. Ska ringa igen imorgon , för dem kunde inte se än vilket som var den bästa. Och det är ju den bästa man vill ha insatt :)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö