• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tany

Hej minasera
    vad gör du? Börja du behandling? krammmm 

• Tany

Hej Fridalilla
    Hur är det? Hoppas du har mer och större ägg idag

• fridalilla

Hade 15 ägg :) den största var 18 mm ! På måndag ska jag på äggplock! Är nervös men glad att det äntligen är dags!

• Tany
    fridalilla skrev 2012-04-20 13:14:14 följande:
    Had 15 eggs :) the largest was 18 mm! On Monday I äggplock! Is nervous, but glad it's finally our turn!
    vad KUL  .... Det är mycket bra med storleken ocksåGlad .... hur du känner med hormonet injektion? Har du ont? Har du biverkan ? 
  • fridalilla

Idag har jag inte alls ont :) men de andra dagarna har jag haft extremt ont i magen :(

• Snövitt
    fridalilla skrev 2012-04-20 15:57:35 följande:
    Idag har jag inte alls ont :) men de andra dagarna har jag haft extremt ont i magen :(
    oh, stackare.
    får man ta värktabletter?

men vad kul också!!
  • fridalilla

Tror att man får ta smärtstillande. Dem har inte sagt något om det iallafall. :) idag klockan 23 ska jag ta sista sprutan! Det ska firas med ett glas vin ;)

• Loo
    fridalilla skrev 2012-04-21 19:45:43 följande:
     idag klockan 23 ska jag ta sista sprutan!
    Oj, är sprutorna så tidsbestämda! Det hade jag ingen koll på...

Men grattis till att sista sprutan är tagen!
  • fridalilla

Ägglossnings sprutan ska tas exakt tid, eftersom man får ägglossning 36 timmar efter den sprutan. I morgon är det dags :) så det är väl dags att gå och lägga sig. Ska upp halv 8 i morgon!

• Tany

Wow fridalilla
    Jag hoppas du bäst....
    morgon är den underbara dagen för dig med goda resultat ;)
    skriva här när du känner ok morgon
    kram

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö