• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tany
    fridalilla skrev 2012-04-24 11:09:38 följande:
    Ringde in idag :) 4 ägg blev befruktade och det är jag riktigt nöjd med! :) återföring blir i morgon eller på torsdag. Ska ringa igen imorgon , för dem kunde inte se än vilket som var den bästa. Och det är ju den bästa man vill ha insatt :)
    HUrrraaaaaaa Fridalilla
    Jag är glad för er Glad ..... det går så fort .... hoppas du bäst {#emotions_dlg.flower}
    kram
  • fridalilla

Ja allt har gått väldigt fort! :) om 2 veckor får jag reda på om jag är gravid! Känns helt overkligt!

• Mrs Mountainstream

Hej tjejer. Vi gjorde vårt första ivf på RMC Malmö och nu är jag gravid i v15. Vill tala om för er att de är jätte goa och duktiga. Ni är i goda händer. Hoppas allt går bra!

• Tany
    Mrs Mountainstream skrev 2012-04-24 14:53:23 följande:
    Hej tjejer. Vi gjorde vårt första ivf på RMC Malmö och nu är jag gravid i v15. Vill tala om för er att de är jätte goa och duktiga. Ni är i goda händer. Hoppas allt går bra!

Tack så mycket ........bra att se poaitive resultat från RMC malmö hoppas du bästa graviditet :)
  • Snövitt
    fridalilla skrev 2012-04-24 18:23:22 följande:
    Jag tycker med att dem är väldigt trevliga. Speciellt sjuksköterskorna! :)
    Jag vill sända en varm kram till Fridalilla, gud vad du är duktig och stark som klarade äggplocket fast det gjorde så ont!

Grattis Mrs Mountainstream, vad skönt att höra ditt positiva omdöme.
  • fridalilla

Tack snövitt. Men känndes inte direkt som jag hade nåt val. Jag ville bara skrika rakt ut SLUTA!!! :p

• Is79

Hej alla! Gjorde vårt 2 försök nu den 17/4 och går och väntar nu på att vi ska ta blodprov den 3 maj....ååå hoppas det funkar denna gången!! Första gången fick de ut 8 ägg o 1 blev Befruktat, denna gången fick de ut 16 ägg och 9 blev befruktade...så jag hoppas verkligen nu!!! Håller med om att ÄP gjorde ont :( Kram

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö