• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tany

Lycka Frida
    du är första mamma i detta forum... berätta om din känsla genom behandling så att vi kan känna oss nära....

• minasera

Tack Fridalilla.. resan var trevligt men jag fick infection i Thailand ( jag tror vatten och aircondetion) . Men nu jag mår mycket bättre.. Nu jag väntar min mens ( tror ska börja 28 april) sen jag ska börja med spruta ( kort behandling)
    Jag tror vi ska ha 2 vecka mellan du och jag... Hoppas vi alla far ett jätte stort pozitiv med blod test... 

• Tany

hej igen
    Idag byter jag min IVF datum. Jag börjar i juni, inte i augusti .... så har jag en lång sommar semester vid slutet .... mer upphetsadGlad

• Tany

fin plan som du har Minasera...... Börjar Du med folsyra och vitamin B12 denna månad?Glad

• fridalilla

Tany: dem hade inte semesterstängt då? kul att ni ska börja tidigare :) Ska berätta för er hur det går, ingen mens i dag så hoppas den kommer imorgon! ....minasera: tur att du mår bättre igen :) Roligt att vi ska ha så nära inpå! hoppas båda fungerar på första försöket ;)

• Tany

Ja frida. de har sommar semester vecka 29-32 men jag börja veckan 24 så finns det 5 veckor mer tills sommarsemester och jag har kort protokoll:) hoppas att få gravida genom första behandling

• Tany
    fridalilla skrev 2012-04-13 16:46:10 följande:
    Ikväll ska jag ta spruta! :)
    lycka Fridallila Flört
  • fridalilla

tack! :) det gick bra, men höll på att svimma eftersom jag inte tycker om sprutor:P men det gjorde inte sååå himla ont, som tur va :)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö