• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Snövitt

Vad frågade de/ tog de upp på infomötet?
    När i augusti får man börja om man börjar efter sommaren?

• Tany

Jag hade läkarebesök att kontrollen wih ultraljud. sedan en sjuksköterska visar oss hur man hormon injection. Jag börjar när min blödning kommer i augusti. Jag tycker det är på vecka 2 av augusti ... de är inte öppna veckan 29-32.

• Loo

Vad härligt det låter att ni nu har en plan för hur er IVF ska gå till Tany!

• Tany
    Loo skrev 2012-04-05 15:08:59 följande:
    Vad härligt det låter att ni nu har en plan för hur er IVF ska gå till Tany!
    yavisst Glad Det är trevligt för mig också. Och du? när ska du börja? vad gjorde de för dig?
  • Tany

flad påsk för alla.{#emotions_dlg.flower}
    frida kommer du att börja behandlingen den 10 april? Jag hoppas att du bäst

• fridalilla

Glad påsk! :) skönt att du fått ett datum när du kan börja! :) jag har sprutstart nu i veckan :) får se när mensen kommer men hoppas/tror den 11. Så börjar jag spruta den 12 . :) ska göra kort behandling !

• Tany

Vad kul. du har din behandling nära... Låt oss veta hur du gör behandlingen och hur du känner.... lycka för dig med fina barn

• minasera

Hej Allihoppa! Jag kom tillbaka.. Thailand var jätte trävligt men jag alltid säger Hem i Bäst...  Tiden går so fort om 20 dagar jag ska börja spruta... och vi få se ... 

• Tany

Välkommen tillbaka. Det är bra att ni hade trevlig resa och nu är du full av energi. När vill du starta? är det ett exakt datum?

• fridalilla

Välkommen tillbaka från semestern! :) hoppas du hade roligt. nu är det tillbaka till verkligheten och nervositet och väntan ;)  Förhoppningsvis om 2dagar ska jag börja med sprutorna! :D Hämtade ut alla sprutor i dag så nu har jag stort lager här hemma :) :P

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö