• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • minasera

Tack fridalilla!  Nu är dags för resa... Måndag jag åker till Thaland... efter påsken kommer tillbaka.. har det sa bra allihoppa...

• fridalilla

Det är beräknat att jag börjar den 11 april, men det beror på när mensen börjar! Hämtade ut sprutorna på apoteket igår, så känns lite mer verkligt nu :P
    minasera: ha en trevlig resa! 

• Tany

Minasera ha en trevlig resa. om behandling inte tro att det kommer att gå bra

• Loo

Hur lång tid tog det för er att att få komma på ert första besök på RMC efter ni fått bekräftelsen från dem? 

• Tany

Hej loo välkomnar
    Jag tycker det är cirka tre månader. Jag vänta på infömöte den 4 april.... Var är du i ivf?

• Tany

Hej frida
    Hur mår du? Jag har en massa lycka till du den 11 april.... jag har infömöte den 4 april och min mensturation är den 9 april.... tror ni jag kan starta ivf behandling från 9 april? Jag menar är det bara bero på min cykle eller måste jag vänta???
    Pusss pusss î??î?¨î©

• zuzett

Hej RMC vänner!

Jag önskar er lycka till på era resor,,2 st IVF försök på RMC nu gravid i vecka 17. Jag kan lova att ni är i goda händer på RMC....  

• Tany

hej Zuzett Glad
    Välkommen till detta forum Kyss .... gratis för din graviditet Gravid.... Det är skönt att höra att någon blir gravid med IVF.
    Jag har några frågor ... hur lång tid det tar från din infömöte till att börja IVF-behandling? Jag hoppas att höra från dig snart ställa andra frågor .... kramHjärta

• GEANINA

HEJ

JAG BLEV GRAVID EFTER FÖRSTA FÖRSÖK.....VI BLEV JÄTTE GLADA..NU ÄR JAG I VECKA 7 OCH SKA TILL MALMÖ DEN 4 APRIL FÖR ULTRALJUD....JAG UPPLEVDE DET RÄTT SO SMÄRTSAM MEN DET VAR VÄRT.....FICK TYVÄRR VÄNTA TVÅ MÅNADER TILLS JAG KUNDE BÖRJA FÖR ATT DET VAR FULLBOKAT ...HOPPAS DET GÅR BRA FÖR ER OCH ÖNSKAR ER LYCKA TILLGravid

• GEANINA
    minasera skrev 2012-03-16 00:59:31 följande:
    Hej !

Jag ska börja min 2:a försök i april på RMC. första försökt gick inte bra, men nu jag haller tummarna för april.  Om ni har fått info möte och om du har ingen problem (cysta osv. ) jag tror ni kan börja inom 2-3 månad.. lycka till alla....:)
    JAG ÖNSKAR DIG LYCKA TILL.....JAG ÄR I 7 VECKA MEN SO FORT JAG HAR ONT TÄNKER BARA NEGATIVT EFTERSOM KAN INTE TRO ATT DET HÄNDE FRÖN FÖRSTA FÖRSÖK Nalle
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö