• Jmelb

30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?

Efter 4 år kämpande har vi nu för första gånget sett ett pluss på stickan.
    BF är beräknat i oktober 2012. Någon mer därute som ganska nyligen fått pluss och vill följas åt??

• Svar på tråden 30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?
  • Kvitter
    KVITTER, 31år: ÄP 18/1 TD 8/2 VUL  24/2 BF ca 9/10
    Jmelb, 33 år: ÄP 20/1 TD 7/2 VUL  1/3 BF ca 11/10
    Caspianne, 39 år: ET 25/1 TD 10/2 VUL 3/3
    Odessa, 32 år, ÄP 18/1 FET 25/1 TD 7/2 VUL 20/2
    Susanba, 39år, ÄP 24/1 ET 26/1 TD 11/2 VUL 6/3

Lägger väl till min ålder också!
    Är här förresten någon som bor i mina trakter, blekinge/karlskrona. Eller var håller ni andra hus?
    Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • Jmelb

Jag bor i linköping.
    Har börjat  blivit lite nojig, för typ alla runt omkring mig är magsjuka eller har influensan och jag VILL INTE bli sjuk.. vet visserligen att magsjuka inte har någon påverkan, men influensa med hög feber är väl inte så bra, eller??
    Men man kan ju inte låsa in sig hemma heller för att  undvika alla man känner..
    ska dok lyxa till kvällen med att se ljust o fräscht! ha en trevlig kväll ni alla andra också 

• volvofru

Jag har heller inga symptom! Med lite vilja så är jag kanske lite öm om brösten, lite tröttare och hmmm....nej det var nog det :) Tänkte boka tid för VUL nästa vecka. Hoppas hoppas!

Är förrästen en Halmstadstös.

KVITTER, 31år:
    ÄP 18/1 TD 8/2 VUL  24/2 BF ca 9/10
    Jmelb, 33 år: ÄP 20/1 TD 7/2 VUL  1/3 BF ca 11/10
    Caspianne, 39 år: ET 25/1 TD 10/2 VUL 3/3
    Odessa, 32 år, ÄP 18/1 FET 25/1 TD 7/2 VUL 20/2
    Susanba, 39år, ÄP 24/1 ET 26/1 TD 11/2 VUL 6/3
    Volvofru, 33år, ÄP 16/1 ET 18/1 TD 2/2 BF ca 8/10

• Odessa

Jag bor i Stockholm! Har känt mig en aningens illamående i dag och har lite temperatur, vet inte om det beror på sjukdom eller graviditeten...Jag har också lite värk i nedre delen av ryggen och som jag har tjatat om inne på någon annan tråd så har min Crinone kommit ut med lite bruna flytningar sedan i lördags. Hoppas det inte betyder något, har ni tagit samma hormonvaginatorier eller något annat? 

Håller med om influensan, alla runt mig är sjuka, jag kör med handsprit, funkar faktiskt mycket bra mot influensa och magsjukan!  

• Caspianne

Gm tjejer!
    Jag bor i Värmland.

Efter att ha nojjat igår om uteblivna symprom, så satte det igång på eftermiddagen. Då blev jag mensig och magen var svullen och öm och jag hade nästan frossa och var SÅ trött.

Denna variation på symptom är nervpåfrestande
    Mina mer 'konstanta' symptom verkar vara att vakna på nätterna och måste kissa och är då varm/svettig, samt att mina bröst är strörre.
    Samtidigt går jag ju på en massa hormoner (gjort ÄD/ICSI ej IVF)  så det spelar säkert in.

Odessa: Jag tar Progesteron MIC vagiatorer  

Jmelb: Håller tummarna för att du slipper influensa!

Susanba: Krya på dig!      

• Jmelb

Fick en chock idag när jag var på toaletten och tittade i badrumsspegeln. Jag har normalt ganska små bröst. Men de har växt explosionsartat. De kommer avslöja mig!!

• Jmelb

Tar ni alltså fortfarande progesteron?? Jag fick bara lutinustabletter i 14 dagar och sen har jag inte fått fler. Jag tycker att det är så konstigt att det skiljer så.

• Kvitter
    JJJJmelb skrev 2012-02-18 08:09:09 följande:
    Fick en chock idag när jag var på toaletten och tittade i badrumsspegeln. Jag har normalt ganska små bröst. Men de har växt explosionsartat. De kommer avslöja mig!!

Haha... Du får säga att du gjort En bröstförstoring i helgen!
    Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • volvofru

Haha, jag har oxå små bröst i vanliga fall... Har löst det genom att ta ut fusk kuddarna i bhn ;)

• pölsan

Hej!

Är det okej att hoppa in i denna tråd även om det är mitt andra barn? Första kom till vid vårt tredje ivf-försök. Vore så skönt att ha några att vänta in VUL tillsammans med. Kommer inet våga känna mig gravid innan dess. Mycket oro. Jag har inte så mycket symtom, ser att alla ni inet heller har det. Skönt!

Hoppas ni har en bar söndag, pölsan 

Svar på tråden 30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?