30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?
Efter 4 år kämpande har vi nu för första gånget sett ett pluss på stickan.
BF är beräknat i oktober 2012. Någon mer därute som ganska nyligen fått pluss och vill följas åt??
Efter 4 år kämpande har vi nu för första gånget sett ett pluss på stickan.
BF är beräknat i oktober 2012. Någon mer därute som ganska nyligen fått pluss och vill följas åt??
Odessa, nej!!! Kramar till er! Allt som såg bra ut på vul ju!!?
Vårt vul gick jättebra! Perfekt i storlek och ett tickande hjärta. Läkaren sa att om man sett ett hjärta i denna veckan kan man pusta ut för det är väldigt sällan man får missfall efter det. Men nu efter det som hände er odessa så vågar man ju inte tro på det!
Grattis Kvitter! Hoppas du kan pusta ut lite grann i alla fall, det är mycket mindre risk till mf om allt såg bra ut.
Susanba - Jag har tagit tempen då och då bara för att kolla... Men jag tror jag blir mest nojjig av det. Även om tempen i smitt ska vara högre vid graviditet så måste den ju kunna gå upp ochner en del ändå.
Igår hade jag nästan inget illamåendet alls, så då blev jag orolig. Men imorse spydde jag nästan igen. Suck, en dryg vecka kvar till VUL. Hoppas ni får en bra helg!
Stort Grattis Kvitter!!!dt kommer nog gå finfint!! En etapp avklarad Tack pölsan för det!!tog tempen imorse o då vardrn 37.1 högre än annars alltså...puuh nej man nojjar ihjäl sig.googlade som vanligt o då hittar man all möjl.läskig info.... Jag mår skitilla av och till mitt bästs knep är att äta en halv banan o öppna fönstret el gå ut o få frisk luft ngr min. Då försvinner illamåendet ett tag.tänkte även köpa dessa åksjuketabl.på apoteket. Nu är jag nedbäddad i kraftig förkyln
så våra helgplaner sprack helt..jaja trevlig helg på er! !
Grattis till fint vul. Och Odessa: tänker på dig. Var på vul igår. Skulle vara V5+3 och först tog det lång tid att hitta hinnblåsan men sen hittade dr den men tydligen alldeles för liten. ð???. Får vänta 1 1/2 vecka för nytt vul. Besviken... Dom sa att det kam vara så här men känns som hoppet försvann.
Nej anneleh! Hoppas att det är bra ändå. Jobbigt att vänta över en vecka. Kram!
Susanba, nej jag har ingen koll på min temp. Har heller inte hört att det ena eller andra är en indikation på något.
Aneleh001; det behöver inte betyda något. Vår Ivf klinik rekommenderar inte att man gör vul förrän tidigast V8 pga just osäkerheten. Det är en pina att vänta, men det är bättre att vänta lite längre och få korrekt besked än att de ska typ gissa och sen ändå få gå på återbesök. Tycker jag iaf. Du ska se att nästa besök blir tydligare och givetvis positivt!
susanba: Jag tempar både denna och förra graviditeten. Det gick/går lite upp och ner med temperaturen men oftast ligger den ½ -1 grad mer än vanligt. Men det finns gånger då den legat på normala 36 grader också men det har ju gått bra ändå!
Värkar som jag får lämna tråden börja blöda idag
Tack alla för era värmande ord. Jag håller tummarna för er alla och för att ni får oktoberbebisar. Bästa månaden!