30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?
Efter 4 år kämpande har vi nu för första gånget sett ett pluss på stickan.
BF är beräknat i oktober 2012. Någon mer därute som ganska nyligen fått pluss och vill följas åt??
Efter 4 år kämpande har vi nu för första gånget sett ett pluss på stickan.
BF är beräknat i oktober 2012. Någon mer därute som ganska nyligen fått pluss och vill följas åt??
Hej!
30+ och gravid genom ivf med BF oktober men med abdra barnet. Får man vara med ändå?
Testade plus på 6:e ruvdagen och det blev bara starkare och starkare. Nu har jag passerat TD och fått en vul tid inbokad den 24/2. Ska bli så spännande.
Vi har en dotter som fyllde två år i torsdags. (9/2) hon kom till med hjälp av ivf/icsi efter tre års försök på egen hand!
Självklart får du vara med Välkommen!
Hur mår du nu?? jag ska på vul 1/3..
Själv mår jag sådär... magen har börjat spöka rejält.. det sägs ju att man kan bli förstoppad under graviditet, men jag har det precis tvärtom.. känner mig nästan magsjuk.. och har ont i magen.
Hej!
Vågar knappt skriva här... har testat postivit efter 8 ivf försök. Men två tidigare graviditeter har slutat med ma, så även om man hoppas, är man endast försiktigt optimistisk att det skall gå hela vägen.
Spännande att ni har fått tider för UL! I Halmstad har de märkliga rutiner så jag kan bara ringa ca 1vecka innan jag är i vecka 8 för att få en akuttid. De gör inga UL tidgare.
volvofru: stort grattis.. vi alla får hålla tummarna för att det kommer att gå hela vägen den här gången..
volvofru: ser i din pres. att ni också gått på Cura i malmö. Där gjorde vi vår ivf denna gången. Tycker dom är mycket trevliga och bra där. Trost att dom klantade till sig lite med vårt embryo och nästan höll på att slänga det enda vi fick befruktat! (Lyckligtvis kom dom på sitt misstag och det resulterade i ett plus på stickan!))
Grattis till pluss allihopa! Jag är 39 år och har plussat för första gången NÅGONSIN. Helt sannslöst , osannolikt och ofattbart! Jag fick tid för VUL i 3 mars på min klinik. Det var skönt att höra Kvitter, att symptomen varierar. Jag har också varit ordentligt svullen i ett par dagar, som nu försvunnit. Brösten är fortsatt stora och jag mår lite lätt illa till och från. Jag vaknar på nätterna och måste gå upp o kissa och så är jag lite hårdare i magen än vanligt.
Har heller inga symtom, till mannens stora förtret... ;) så det känns lite lugnande att höra att alla inte spyr, har matnojor, har ont osv vilket mannen har fått för sig :)
Hur går det för er? Jag har symptom mer eller mindre hela tiden, men de varierar. De senaste dagarna har jag inte varit så svullen, så jag kan tom ha mina smaljeans (som jag inte kunnat använt på hela ruvartiden). Skönt!
Vi gjorde nytt gravtest imorse och det visar fortfarande starkt plus, skönt! Vilken vecka är ni i? Jag är i 4+6 och är så glad för att vi har PLUSSAT!!!!
Hallå, tänkte om man får vara med här. Är i v.5+4, andra Ivf rundan och första gången ja plussat. Har fått tid för vul den 29 feb, tiden sniglar sig fram! Försöker vara positiv, men de jobbiga tankarna tar ofta över. Ja har lite molvärk då och då i rygg och mage, fryser ofta, är trött och har en konstig smak i munnen, har mått illa i två dar nu, magen bara kör runt. Men så får de gärna vara bara allt går bra! Har ni slutat med alla hormoner nu?