• MrsTS

30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?

Hallå, tänkte om man får vara med här. Är i v.5+4, andra Ivf rundan och första gången ja plussat. Har fått tid för vul den 29 feb, tiden sniglar sig fram! Försöker vara positiv, men de jobbiga tankarna tar ofta över. Ja har lite molvärk då och då i rygg och mage, fryser ofta, är trött och har en konstig smak i munnen, har mått illa i två dar nu, magen bara kör runt. Men så får de gärna vara bara allt går bra! Har ni slutat med alla hormoner nu?

• MrsTS

Precis Kvitter, man borde väl inte behöva mammakläder i v.6 Caspianne: Nej man ska väl försöka oroa sig så lite det bara går och tänka positivt istället! Men kan ju bara tänka mej hur tufft det kommer bli om de blir MF, fast det får man ta då. Som sagt, dumt att oroa sig i onödan. Jmelb: Vi har inte berättat för våra föräldrar, tänkte göra det efter Vul. Ska på en skidresa med svärföräldrarna när ja e i v 9, känns som de är bra om de vet om då, för ja tror inte ja kommer våga åka slalom då, tänk om man skulle ramla riktigt illa:-S

• MrsTS

Ett stort grattis till pluss Susanba! Så som jag har förstått det är ÄP v 2+0, Så du borde gå in i v 5 idag

• MrsTS

Jmelb: Nej ja e tyvärr tvärtom, mår illa hela tiden, värst blir det efter jag ätit. Har konstant en äcklig smak i munnen, typ som när man e sjuk, blää. Igår hade jag sån molvärk i rygg å mage att jag trodde mensen skulle komma, men icke då . Pölsan: När ska du på vul?

Svar på tråden 30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?