lill111 skrev 2018-06-11 13:13:28 följande:
Bra val! Hyston är out stading på serum. Så otroligt proffsigt och kunniga! Då har jag gjort tre innan. En hos dr d. Han är inte ens i närheten av denna skicklighet och kunskap om slemhinnan.
Men immunologi är han superskicklig!
Ja, jag tror Serum är bäst på hysto
Enligt vad jag hört så gör inte Dr D implantationssnitt vid sina hysto, utan endast ruggar upp ytan och det räcker inte för de flesta. Så jag visste att skulle jag göra hysto så var det endast Serum som gällde för den delen.
Ja, Dr D är bra på immunologi, och det hjälper många, MEN Dr D sysslar
endast med en liten del av all immunutredning och behandling som
Dr Beer höll på med, (Kolla i Is your body babyfriendlyboken så får du se) så därför kan Dr D inte hjälpa alla. Dr D sysslar inte alls med LAD-test eller LIT-behandling, så han kan inte hjälpa mig vidare. Det är ju tråkigt men förstår att han inte kanske inte har möjlighet att syssla med allt. Men sen ville han ju inte ens svara på mina frågor varför Intralipid fungerar som p-piller på mig, så då tröttnade jag faktiskt på honom och gick vidare till annan klinik.
Han hävdade ju också att om man lätt blev gravid men fick missfall, så kunde det absolut inte vara nåt fel på spermierna....och det visade sig ju var helt fel. Jag är nöjd med att jag gjorde utredningen hos honom, men om jag hade vetat det jag vet nu, så hade jag som får missfall, istället gjort utredningen hos Dr Gorgy i London. Hans utredning är större och bättre. Men vi som har större immunproblem får helt enkelt resa runt på flera kliniker, mom2012 lyckades ju till slut tack vare besök hos både Dr D, Dr Gorgy och Serum.
Men det är bra att Dr D finns, för han kan hjälpa många med immunproblem.