• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • Längtan 30

Imorgon är det dags, usch vad jag är nervös! Vet ju att det krävdes flera försök sist så jag vågar inte tro på att det blir på första försöket denna gång heller, men hoppas ju såklart! Hoppas att allt är bra med er andra!

• Sally Cinnamon

Hörni, hur är reglerna i DK nuförtiden, kan en göra ivf med öppen donator eller blir det automatiskt anonym om det är läkare inblandade? Kram mina spermieexperter!

• Sally Cinnamon

Hörni, hur är reglerna i DK nuförtiden, kan en göra ivf med öppen donator eller blir det automatiskt anonym om det är läkare inblandade? Kram mina spermieexperter!

• Sally Cinnamon

• Längtan 30

Öppna donatorer är tillåtet, bäst är väl att maila klinikerna tror jag Sally.. Tack, det kändes bra när jag var där, mommo promenerade med sovande tvååring och sambon satt i väntrummet. Lars sa att han har färre inseminations-patienter pga de ändrade reglerna. Han skrev ett nytt recept efter inseminationen på dubbeldos tabletter även om han höll tummarna att de inte kommer att behövas men vi får väl se, räknar med att det kan ta ett par försök..

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012