• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • Binaaa
    Sally Cinnamon skrev 2013-08-14 16:06:48 följande:

Väntar en kille, v 33 nu :D Så himla glad för detta. Hur har det gått för dig?
    Ååå vad glad jag blir av att läsa era kommentarer!! Vi fick också en fin liten flicka i Mars, snart 6 månader gammal, Jesus vad tiden springer iväg nu. Jag är så otroligt tacksam! Varje dag känns som en dröm. Tänk att detta kunde jag då aldrig tro för 2 år sedan när jag satt i tvättstugan och storgrät. Grattis allihopa och NJUT! Hjärta
  • drömmaromsmått

Hoppas allt är bra med er andra, jag själv är gravid i v6 igen.. snacka om en total chock!

Min mens började tidigare denna månad, eller ja det blev fyra dagars spottings ett par dagar tidigt och sedan försvann det igen så jag tog mot bättre vetande ett ägglossningstest som blev positivt, skitdumt eftersom jag vet att det kan visa pos för mens, äl och grav.. tog ett till dagen efter.. pos det med så jag åkte på apoteket och vart så chockad att jag inte ens kunde minnas efteråt om jag matat ungarna.. ha ha.. men ja vi har lyckats hemma mot alla odds så nu hoppas vi på att det blir en trea i juli =)

Ska försöka få mig ett vul om några veckor och se så allt är bra =)   

• drömmaromsmått
    jenniekk skrev 2013-11-06 19:37:01 följande:
    Wow drömmaromsmått! Vilket mirakel! Det man inte tror kan ske kan ske! :D

precis, och vi som var "klara" rent spontant kändes det för tidigt, Odin blev 9månader igår och jag har sett fram emot att komma igång och jobba heltid framöver eftersom jag blev sjukskriven i typ v 7-8 sist men "vinner man på lotto" så är det bara att fånle och vara nöjdare än nöjdast (och skitnojjig över att något ska gå fel)
  • Sally Cinnamon

Oj, vilken grej! Vad hade din man för diagnos? Grattis grattis grattis! Fattar att det är chockartat men vad gör man! ??

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012