• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • Längtan 30

Hej tjejer, är så nyfiken på hur det är med er nu för tiden, kanske fått fler barn osv? Vi ska eventuellt börja med syskonförsök i vår/sommar/höst och även om det hade varit roligt att följas åt på vägen vill jag inte riktigt ge mig in i nya trådar med folk jag inte känner. Har tänkt massor på er allihop och tycker att det vore jättekul att ta upp kontakten igen

• Linnea1986

Hej. Vi har inte lyckats bli gravida ännu, har varit så mkt runt omkring men gjorde ett försök i måndags så nu e de bara vänta o hålla tummarna :)

• Sally Cinnamon

Hej Längtan!

Så kul att du skriver. Här är det fint. Har världens ljuvligaste lilla pojke på 1,5 år. Har verkligen njutit av detta föräldraskap hittills. Funderar på syskonförsök framåt hösten, har hunnit fylla 35 så det känns som om vi inte ska vänta alltför länge.

Beklagar Linnea att det inte hänt för er än, men håller en rejäl tumme nu då.

Kramar till er alla i favorittråden!

• Binaaa

vad roligt att denna tråden fick liv igen! :) Vår lilla flicka fyllde nyss 2 år, och samma dag fick jag reda på att jag var gravid!! på första försöket! Trodde knappt mina ögon. Är i v 11 nu :)

• Längtan 30

Linnea jag tror att det är ett plus men jag hade väntat en dag eller två och tagit nytt test! Åh grattis Binaaa! Vad underbart

• jenniekk

Vad härligt att höra från er alla och vad fort tiden gått! Känns inte alls som det va länge sen jag ständigt ventilerade om kommande försök, misslyckanden, ständig oro, symptom och tillslut det det positiva testet!!????

Min pojk närmar sig 2 år nu och jag kan inte tänka mig hur livet skulle varit utan honom. Känner stor tacksamhet över att vi tillslut fick vårt älskade barn men längtan efter syskon finns...

GRATTIS Binaa till graviditeten! Vilken lycka!! ????

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012