Vi som väntar smått i September 2012
babyboom2005Köpte en Bababing. Jätte fin och många fack och smarta lösningar.
http://www.pappaprylar.se/bababing-daytripper-skoetvaeska
Har blir det Trygg Hansa igen. Min son har ADHD så att den täcker de typerna av sjukdomar är viktigt för oss. Sonen har Skandia så vi fick INGENTING.
Det är så skönt i vår nya bil att alla säten i 1:a raden har ISOFIX. Skönt med tanke på att ett av de yttre sätena måste vi släppa in den som sitter längst bak om vi åker hela familjen.
Grattis Wolf!!!
Ååååå Smurfan87!!!
Hela mitt hjärta blöder!
Va hemskt att höra om er stora förlust. Minns själv hu jobbigt det var och smärtan ni befinner er i nu.
Se till att stöd er och ta hand om varandra. Nu behöver ni varandra mer än någonsin.
Du vet var vi finns när du behöver oss och en del av oss är oxå änglaföräldrar.
Ta hand om dig!
Många Styrkekramar!!
och än en gång beklagar jag eran stora sorg.
Äntligen i kapp. :) Har inte orkat hänga med över allt. Grattis till alla bebisar igen så jag inte missat någon. Imorgon är det förhoppningsvis vår tur. Berättar för er när hon kommit. =)
Lemis: Styrkekramar till er alla! Hoppas det går bra i morgon. Dom är duktiga här i Lund. NELE: Jo det stämmer att vårt BF var den 3/10 men blev igångsatta igår i v.38+0 En snabb igångsättning blev det. Ca 9 timmar tog det och slutet gick snabbt. Lite dramatiskt blev det med navelsträngen runt halsen och värkar som tog slut. Allt gick dock bra fast man var rädd i slutet. 3750 g vägde hon och är 50 cm lång.
Va skönt att OP gick bra Lemis! Tänkte mycket på er i helgen där jag låg på sjukhuset inte så långt från er. Hoppas allt fortsätter att gå bra. Styrkekramar!!