Vi som väntar smått i September 2012
Tur att jag längtat och kämpat så länge efter graviditet och bebis att jag bara klagar liiite...älskar min mage men elefant-size på sommaren är mindre trevligt...
Min man följer med på alla UL (blir ju en del för oss) och då blir det även läkarbesök och flöde. Sen har han varit med en gång till BM.
När vi miste Scott var jag själv på CTG eftersom jag var inlagd. Det konstiga var att jag visste redan innan när jag gick dit från min säng att han var borta. Tror aldrig att min man har kört så fort från Malmö till Lund.
Tyckte att det jobbigaste var att ringa han och säga att det gått åt helvete igen.
Men denna gång ska det gå bra!
Har mitt nästa TUL på tisdag. Längtar oxå men samtidigt kommer det va en jobbig dag då min svärfar blir hjärtopererad. :S
Va drygt. Själv har jag mindre än 2 timmar kvar att jobba. Tur att jag sovit halva dagen. :)
Har en fråga i namn debatten.
Vi har ett HV att komma på ett namn till vår nya tös.
Ett namn som vi båda gillar är Ellinor. Men en av mina barndomsvänner heter så (umgås inte idags läget) twisten är att hennes lillasyster heter Linnéa precis som vår minsting gör. Känns lite kansigt att ha samma namn kombination. Vad tycker ni??
Väntar nr 4 =) (nr6)
minstingen är precis 5 år fyllda. Så här är det mycket bebis snack och dockor och sen har ju hennes kompis fått en bebis förra veckan.
Har precis konstaterat att jag inte behöver några kläder i stl 56. Gu va mycket fint jag har.
Loppan är ju ett neo barn så den stl varade en evighet.
TUL idag visade på en frisk tös med en rund mage +9%. Hoppas hon håller sig där vad ska jag annars göra med mina kläder. XD