Inlägg från: Bus Norpan |Visa alla inlägg
  • Bus Norpan

Vi som väntar smått i September 2012

Förstis Grattis till det ny livet och hoppas du mår bra. Kram

Kladdiskaka Skönt att dom upptäckte proppen. Jag miste min mamma på det sättet. Sen förstår jag hur trist det är att va på sjukhuset när ens barn fyller år. Tur att du fick permis.  Själv fick jag min stroke på min sons 8års dag. Kändes hemskt att inte kunna vara med och fira honom. Dom kom in med en bit smörgåstårta på kvällen till mig. Ta nu hand om dig och glöm det med HP utan bli sjukskriven. För det borde inte vara några problem för dig med tanke på lungembolin. Styrkrekramar

Idag har vi fixat med präst och begravningen av svärfar. Nu är det bara att hoppas att bebisen inte vill titta ut samtidigt (fast jag önskar mig ett augustibarn).
    Ska bli intressant och se vad läkaren säger på torsdag om jag blir sjukskriven och vad säger FK över det. =S

Cathlin <3 Johannes <3 Charles <3 Scott <3 Linnéa
  • Bus Norpan

Fy va trist!!! Dom är för kassa på FK!

Styrkekramar!! 

• Bus Norpan
    Maglan skrev 2012-08-06 23:45:19 följande:
    Tror ni man kan ringa specmödra imorn och be om ett ul. Är så orolig. Min kurva har har inte gått ner så här med de andra barnen :/
    Är så orolig att hon inte växer som hon ska. Speciellt då jag knappt kunnat äta senaste månaden pga det här med skilsmässan och allt. Ligger nu 2 kg - sen jag blev gravid...
    Tycker klart att du kan göra det.
    Lycka till. =)
  • Bus Norpan
    Choccolat Min tös är född 33+6 och har utvecklats helt normalt. Så om din bebis vill ut så kommer det säkert att gå jättebra utan några problem.

Sooofie: Så söt hon är!

• Bus Norpan
    Choccolat skrev 2012-08-07 16:58:25 följande:
    Så glad jag blir!!!! Känns jättemycket bättre när jag fått höra era erfarenheter!!! Känner mig inte lika rädd nu när jag sitter här och andar mig igenom smärtan.. ha ha!!!
    På BVCs 10 månaders koll sa dom. -Hon ska ju inte gå än!! Linnéa var 9månader (7½ enligt BF datumet) när hon började att gå. Är väldigt fysiskt utvecklad. =) Sen har hon skrivit sitt eget namn i över ett år (fyllde 5 i mitten på juli) så kul med tanke på att storebror ADHD.
  • Bus Norpan
    StarStruck skrev 2012-08-07 21:20:22 följande:
    Bläää, alla verkar städa och orka hur mycket som helst! Jag vill bara sova, det känns som att jag håller på att bli förkyld också:( bebisen ger mig ingen lugn stund heller.
    Kan bara hålla med. Kan inte böja mig utan att det gör ont och går jag för mycket så svullnar min vänstra fot.
  • Bus Norpan
    NeLe skrev 2012-08-08 08:40:59 följande:
    Åh jag har typ dubbelt så många dagar som er. Så typiskt att en och samma månad kan skilja så mycket bara för att man har BF I slutet istället för i början

För min del är det iaf dags för ett BM besök idag! Äntligen... Tar en evighet till varje besök tycker jag blir i eftermiddag så jag återkommer med "rapport". Ska ha en vikarie dessutom så min BM är på semester!
    Jag har 55 dagar kvar bara för dom flyttade mig till okt. =(
    Så du är inte ensam.
  • Bus Norpan
    nelia85 Jag ska till läkaren i morgon. Dom har tjatat om sjukskrivning nästan hela grav iallafall på halv tid. 
    Vet någon hur snabbt man får reda på om FK beviljar?? Har inte råd att gå hemma annars.
  • Bus Norpan
    Angie99 skrev 2012-08-09 09:56:54 följande:
    28/8 klingar bra också!
    Nu blir det säkert inte så, mer troligt 28/9, hahahaha!
    Tycker den 28/9 är ett jättefint datum. ;P
    Spec förr när den dagen ibland hade 25 timmar. 
  • Bus Norpan
    Maglan Styrkekramar till dig!! 
    Tycker du kan be ditt X ta barnen lite mer just nu. Du bär ju på hans barn och du behöver vila!!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012