• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • pickaxe

Jag hade sex med en fd kollega under en tid. Vi sågs på en toa innan eller efter jobbet och ofta under arbetstid i förråd och andra utrymmen. jag var nyckelansvarig så jag hade till gång till utrymmen där ingen skulle komma på oss. Vi såg även i företagets övernattningslägenhet en gång.

• Anonym (fun at work)

Jag träffade en kvinna för dryga 2 år sen (vi va singlar båda två) då ägde var sina företag, vi träffades så ofta vi kunde, ibland kom hon på mitt jobb, och i bland jag till henne...
    Något fullbordat knull blev det inte då. Däremot så började jag jobba åt henne, några månader efter vi först träffats. Då blev hon min chef, och jag jobbade som säljare, och kontorsansvarig.

Hon har en mellanstor livsmedelsfabrik, där vi sprang in i något av lagerrummen inne i fabriken när personalen hade lunch. Vi gillade speciellt "kartonglagret" där emballaget fanns, som sedan skulle ut till kunderna med livsmedel i. Där på några kartonger, blev det många gånger knulla av Cool
    både under luncher, och efter 17 när alla hade gått hem hon är 50 och jag 37. 
    Jag jobbade åt henne i 1,5 år, och vi knullade nog 10-15 ggr på jobbet under den tiden.
    Blev vi påkomna?  nä, inte vad jag vet, men de flesta visste nog att vi va ihop.Glad

• Anonym (Eva)

Träffade min nuvarande man på vår gemensama arbetsplats. Han var nyskild och knullad runt ordentligt efter en längre tids sexlöst äktenskap. Han frågade mig på AW rakt upp och mer om jag ville ha helt kravlös sex med honom. -skulle inte tro det blev mitt spontana svar.

Senare hemma, när jag hjälp mig själv (som vanligt) tänkte jag att det kanske skulle vara skönt med ett kravlöst knull utan något strul.

Nästa dag före niofikat kom han in på mitt rum och frågade om han varit för "öppenhjärtlig" på AW:n i går.

Inte alls svara jag, står erbjudandet kvar är jag faktist intresserad. Nu såg han rätt nollad ut och slank ut ur rummet.

Under fikarasten iakttog vi varandra i smyg och åtminstone jag blev rätt kåt.

När jag kom in på mitt rum fanns ett mail där han bara skrev åk ner till plan 4 exakt kl10:30.

Jag hade ingen aning om vad som fanns på plan fyra men gjorde som han skrev.

Det visade sig att på plan 4 fanns ett outhyrt jättestort kontor. När jag klev ur hissen var han där och låste utan ett ord upp en dörr och vi slank snabbt in på kontoret. Han visade in mig i ett rum som tydlige vari vilorum för det fanns en divan där. Prata inte, var helt tyst sa han medans snabbt slet av mig kläderna. Han överöste hela min. Kropp med kyssar medan han själv drog av sig kavaj slips och skjorta. Sen försvan hanns ansikte mellan mina ben och jag blev sittande på sängkanten med ryggen mot väggen och han slickade mig snabbt till orgasm. När jag samlat mig igen kyste han min kropp från fittan via mage och bröst till munen där jag i en djup pungkyss kände smaken av mig själv. Han frågade om han fick knulla mig utan komdom för han hade ingen. Tänkte först säga ok men tänkte sen på att jag viste att han knulla runt rätt mycket. Så utan ett ord rulader jag runt tog ut hanns härliga kuk och sög honom tills han kom i min mun.

Vi snyggade snabbt till oss. Det fanns ett omklädningsrum rum där jag kunde tvätta av det mest iögonfallande spåren av könssaftet i ansiktet och andra spår innan han slussade ut mig från kontoret. Tog mig osed in på mitt rum där jag kunde fixa makeupen.

Vi besökte det där kontoret MÅNGA gånger under de två år vi jobbade tillsammans. Även efter att vi flyttat ihop.

• Anonym (46 årig kvinna)

Min unga manliga sjukgymnast har fattat tycke för mig och jag på honom..

Vi har fikat ute sist och berättade för vad vi kände för varandra . På måndag är det dags ha sex på arbetstid. Känns spännande, pirrigt och förbjudet

• Läraren

Hade jobb som gymnastiklärare på en gymnasieskola. En kvinnlig kollega började dyka upp i skolan med stay-ups och korta kjolar, vilket hon inte gjorde någon större hemlighet av varken för oss kollegor eller elever. Till slut började det går rykten bland eleverna och att hon till och med låg med elever lite då och då. När jag konfronterade henne om hennes beteende och utmanande kollektion fick jag mig en privatlektion i vilorummet och på att det inte var sant. Hennes man var fd. ishockeyspelare och hon ville enbart ha lite uppmärksamhet vilket hon tråkigt nog saknade hemifrån då han enbart hade sitt fiske i huvudet. Själv hade jag ett knepigt förhållande hemma som knakade i fogarna och en dotter på några år. Så jag lät mig spela med i två år, tills jag insåg att det här inte var något som skulle leda till något som skulle bli roligare än en kvart i vilorummet några gånger i veckan. För att få slut på det gick jag vidare på ett annat jobb på en annan skola. Helt sjukt och jag ångrar mig något så enormt.

• Tom Araya
    Fool skrev 2013-04-04 10:59:12 följande:
    Ja , vad ska de annar med undersåtar till Glad
    Ja, precis....någon måste ju göra jobbet medan cheferna knullar varandra.
  • Tom Araya
    Läraren skrev 2015-01-22 03:10:13 följande:

Hade jobb som gymnastiklärare på en gymnasieskola. En kvinnlig kollega började dyka upp i skolan med stay-ups och korta kjolar, vilket hon inte gjorde någon större hemlighet av varken för oss kollegor eller elever. Till slut började det går rykten bland eleverna och att hon till och med låg med elever lite då och då. När jag konfronterade henne om hennes beteende och utmanande kollektion fick jag mig en privatlektion i vilorummet och på att det inte var sant. Hennes man var fd. ishockeyspelare och hon ville enbart ha lite uppmärksamhet vilket hon tråkigt nog saknade hemifrån då han enbart hade sitt fiske i huvudet. Själv hade jag ett knepigt förhållande hemma som knakade i fogarna och en dotter på några år. Så jag lät mig spela med i två år, tills jag insåg att det här inte var något som skulle leda till något som skulle bli roligare än en kvart i vilorummet några gånger i veckan. För att få slut på det gick jag vidare på ett annat jobb på en annan skola. Helt sjukt och jag ångrar mig något så enormt.

Vad ångrar du, att du vänstrade eller att du bytte jobb och bröt med knullkollegan?
Svar på tråden Knulla på arbetstid