• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • ljpgo

Gökade en fd kollega hejvilt för 10 år sen. På jobbet. I skogen. Hos henne. Hos mig. Överallt. Vi blev aldrig påkomna på jobbet men jäääääävlar va nära det var flera ggr. Skäms Kul period i mitt sexliv som jag ofta tänker tillbaka på.

• Anonym

Servitriser och kockar, där går det hett till i skafferierna! ;)

• Anonym

På min kompis jobb var det två som hade ett hemligt förhållande. De blev påkomna och nyheten spred sig till ledningen för företaget. Hon som var chef blev omplacerad eftersom han stod i beroendeställning till henne samt riskerade att undergräva den hierarki som fanns. Även han blev vid nästa omorganisation förflyttad från sin avdelning. 

• Anonym (globetrotter)
    Anonym skrev 2013-04-06 14:23:42 följande:
    Servitriser och kockar, där går det hett till i skafferierna! ;)

Nej, det hinns inte med nåt sex i matlagningsbranchen. Det kan jag intyga efter att ha jobbar 8 år i ett centralkök.
  • Lever så

Yes han är hantverkare och jag kontorsslav.. Han kommer förbi mitt jobb lite nu och då så får han sig ett bj och jag en gpunktspullning i bilen.. eller så drar vi hem på min lunch om knullar en snabbis..

• Anonym (tigern ;)

Jag har inte knullat på arbetstid. Däremot har jag onanerat fullt synligt i en soffa mitt i kontorslandskapet en gång på lunchen, när kontoret var tomt. Enormt tändande att veta att vem som helst skulle ha kunnat se mig när som helst. Jag var 18. Soffan var precis utanför chefens rum.

• missL01

Har haft sex med chefen, men efter arbetstid och inte på kontoret. Efter det har det hänt att han kommer in på rummet och kysser mig/smeker mig när ingen ser.

Sex på jobbet bör helt klart undvikas. Men med honom kunde jag inte låta bli...  

• Anonym (jag med)

Med en kollega. Vi gick ner till bilen där jag sög av honom. Sen var det upp och jobba igen Flört

• Anonym (tigern ;)
    Anonym (tigern ;) skrev 2013-06-30 18:57:02 följande:
    Jag har inte knullat på arbetstid. Däremot har jag onanerat fullt synligt i en soffa mitt i kontorslandskapet en gång på lunchen, när kontoret var tomt. Enormt tändande att veta att vem som helst skulle ha kunnat se mig när som helst. Jag var 18. Soffan var precis utanför chefens rum.
    tjej, btw. Flört
Svar på tråden Knulla på arbetstid