• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • mrwonderful96
    Anonym (lust) skrev 2015-04-08 20:17:20 följande:
    Men åh, nu blir jag nästan lite sugen på att ta ett par nattpass på min avdelning. Jobbar bara dag/kväll nu, och då finns det ingen tid alls för sexytime. Synd bara att snygg-chefen inte jobbar natt... ;)
    Jag kan tänka mig att rycka in om du är sugen ;)
  • MikaelJ

Fick en avsugning av kollegan på kontoret för några veckor sedan när alla gått hem. Sjukt spännande :) kom nästan direkt! Nu är det som det aldrig hänt

• AlexbDer

Hej jag vill värlkligen knulla jag gör allat jag är en pojke och vill knulla jag letar efter 30+ jag är 36

• Latinofire

Klart det har hänt! När man var dörrförsäljare så hade jag som taktik att få bli inbjuden. För det är ett tecken på att de är villiga att gå igenom med köpet. Men ibland så hände det att jag blev inbjuden av andra skäl, både av morsor och lite äldre pärlor. Det bjöds på det ena och det andra och en gång blev jag till och med kvar där till nästa dag.

Vissa kvinnor vet bara vad de vill ha å så ska det va!

• Anonym (Mankanjualltidönska)

Önskar verkligen att jag hade haft modet och även tillfälle att få till ett sexuellt möte med en speciell man på fd jobbet. Han är så enormt härlig och hade han tagit mig åt sidan och bara knäppt upp bältet så hade jag garanterat tagit över och gett honom en oförglömlig avsugning ;)

• Anonym (Uppsala)

Faktist när jag en gång i tiden bodde i lägenhet så kom det en kvinna från hyresgästföreningen och knackade på!

Hon fick komma in och lämna lite info samt kika runt i lägenheten, det slutade med att hon låg på rygg i sängen med mig över ;)

Jag var 20, hon 30-35

• Anonym (Joggare..)

Löprunda för några år sen , sprang ifatt en tjej som var ute med hunden. När jag närmade mej drog hon upp tröjan lite i ryggen för tydligen visa sin tatuering i svanken, jag sa den vill jag titta närmare på och stannade, och det fick jag .Jag var nog bytet.

• Anonym (Willhelm67)

Anonym milfy de skulle inte vara så att du skulle vela ses någon dag ? (;

• Anonym (Willhelm67)

Någon Milf som skulle vela ses i Skåne? ❤️😉

Svar på tråden Knulla på arbetstid