• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Anonym (Gillar 6)
    Anonym (Chef) skrev 2023-03-30 20:40:20 följande:
    Suck?man skulle blivit hantverkare istället!
    Ni söker inte mer folk hos er? Har tummen mitt i handen men har svart bälte i sex :)
    Mmmmm. Låter underbart 😛 

Det finns inget som piggar upp arbetslivet så som sex. Även om det bara är en snabbis på en kvart lyfter det hela dagen och i alla fall jag jobbar mycket bättre och blir generellt gladare, även om jag är glad från början Kyss
  • Anonym (Chef)
    Anonym (Gillar 6) skrev 2023-03-30 21:31:33 följande:
    Mmmmm. Låter underbart 😛 

Det finns inget som piggar upp arbetslivet så som sex. Även om det bara är en snabbis på en kvart lyfter det hela dagen och i alla fall jag jobbar mycket bättre och blir generellt gladare, även om jag är glad från början Kyss
    Visst är det så! Man blir glad och pigg och på bra humör och jobbar med ett leende på läpparna:)
    Det behövs mer sex på arbetet :)
  • Anonym (Gillar 6)
    Anonym (Chef) skrev 2023-03-30 21:35:10 följande:
    Visst är det så! Man blir glad och pigg och på bra humör och jobbar med ett leende på läpparna:)
    Det behövs mer sex på arbetet :)
    Själv då? Hur ofta har du sex på jobbet? 
  • Anonym (Chef)
    Anonym (Gillar 6) skrev 2023-03-30 21:42:22 följande:
    Själv då? Hur ofta har du sex på jobbet? 
    Det var tyvärr flera år sen. Hade en affär men en kvinnlig kollega. Det var riktigt hett! Där jag jobbar nu finns det tyvärr väldigt få tjejer?bara en som jag skulle kunna vara intresserad av.
  • Anonym (Gillar 6)
    Anonym (Chef) skrev 2023-03-30 21:45:21 följande:
    Det var tyvärr flera år sen. Hade en affär men en kvinnlig kollega. Det var riktigt hett! Där jag jobbar nu finns det tyvärr väldigt få tjejer?bara en som jag skulle kunna vara intresserad av.

Älskar när det blir hett, det ska vara så att man smälter snö. 

Även i vissa hantverksyrken är det få kvinnor. Jag är ensam kvinna på min arbetsplats. Funderade lite på hur jag skulle kunna ha fungerande affärer med två olika kolleger med tanke på eventuellt snack som kan starta. Valde dessa två som är upptagna sedan länge. "Erbjudanden" fanns från flera håll men man får ju hålla det hyfsat diskret. 
  • Anonym (Chef)
    Anonym (Gillar 6) skrev 2023-03-30 21:54:19 följande:

Älskar när det blir hett, det ska vara så att man smälter snö. 

Även i vissa hantverksyrken är det få kvinnor. Jag är ensam kvinna på min arbetsplats. Funderade lite på hur jag skulle kunna ha fungerande affärer med två olika kolleger med tanke på eventuellt snack som kan starta. Valde dessa två som är upptagna sedan länge. "Erbjudanden" fanns från flera håll men man får ju hålla det hyfsat diskret. 
    Som sagt?jag tror bestämt att jag ska söka jobb på din arbetsplats! Något säger mig att du mycket väl kan tänka dig en tredje ;)
  • Anonym (Gillar 6)
    Anonym (Chef) skrev 2023-03-30 21:57:04 följande:
    Som sagt?jag tror bestämt att jag ska söka jobb på din arbetsplats! Något säger mig att du mycket väl kan tänka dig en tredje ;)
    Antagligen 😋 

Tror att jag har en sexlust utöver det vanliga. Bara du kan kyssas så att det svartnar framför ögonen så! 😃
  • Anonym (Chef)
    Anonym (Gillar 6) skrev 2023-03-30 23:16:56 följande:
    Antagligen 😋 

Tror att jag har en sexlust utöver det vanliga. Bara du kan kyssas så att det svartnar framför ögonen så! 😃
    Älskar verkligen att kyssas! Djupt och passionerat! Och visst är det så att saker som man älskar att göra brukar man också vara ganska bra på ;)
    Jag har nog också en sexlust som är långt över det vanliga?
  • Anonym (Min)
    Anonym (Z) skrev 2023-03-30 09:29:20 följande:
    Brukar du få några härliga bilder utav frugan då?:)
    Ibland, tyvärr tagna i smyg för ingen av hennes män 
    vet att jag är delaktig.
    Men när hon kommer hem så visar hon gärna hur 
    använd hon är. Berättar detaljerat.
  • Anonym (Z)
    Anonym (Min) skrev 2023-03-31 00:05:50 följande:
    Ibland, tyvärr tagna i smyg för ingen av hennes män 
    vet att jag är delaktig.
    Men när hon kommer hem så visar hon gärna hur 
    använd hon är. Berättar detaljerat.
    Underbart :)
Svar på tråden Knulla på arbetstid