• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Frökenfrykena
    Nyfikne skrev 2015-02-03 17:50:34 följande:
    OK för henna?

jag skulle set som en löneförmån..haha

Själv hade jag en kortare affär med en kollega. De blev en och annan snuskig stund på diverse lokaler på jobbet, bl annat ett bönerum :D
    Ja, vi har en nära relation och har arbetat tillsammans i många år så hon är ok med det, annars hade vi inte gjort det (iaf inte så att hon hade märkt det)
    Haha, hon får bra betalt iaf så;)
    Oj, bönerum!
  • Snutten6
    Anonym (Man) skrev 2015-02-03 15:09:02 följande:

Menar du att läkare är mera benägna att ha sex på arbetsplatsen? Beror det på att det ofta finns lämpliga utrymmen eller på stor tillgång på villiga partners?
    Läkare är aldrig hemma.....
  • Nyfikne
    Frökenfrykena skrev 2015-02-04 12:40:03 följande:
    Ja, vi har en nära relation och har arbetat tillsammans i många år så hon är ok med det, annars hade vi inte gjort det (iaf inte så att hon hade märkt det)
    Haha, hon får bra betalt iaf så;)
    Oj, bönerum!
    Smaken är som baken, vissa störs och andra gillar sånt :)

Kul att det funkar :)

Bönerummet hamnade vi in, mest pga ömsesidig utmaning. Både tyckte att den andra inte skulle våga så de blev till slut så.
    Sen tycker jag att sex är en andlig handling Drömmer
  • Anonym (Officesex)

Jag har haft sex på min arbetsplats några gånger, på mitt skrivbord och över kassadisken.. Alla gånger har varit med min fru..Cool

• Anonym (tjej)
    Well, andra året under gymnasiet var jag och min dåvarande kk (han gick i trean på samma skola) in på skoltoan en stund, det var sjukt nice. Annars vikarierade jag som receptionist på ett kontor i somras, då kom nuvarande pojkvännen dit under lunchen och så blev det en sväng i vilorummet. Oerhört trevligt det också!
  • edwin47

Den enda som sagt något sanningsenligt är Herr Anonym(Officesex). Sanningsenlig och ärlig.

• edwin47

Ja, jag har knullat på minst fem jobb. Tre av dem var mina egna. Två av dem var hennes. Makar kommer ofta i vägen.

• Nyfikne
    Anonym (tjej) skrev 2015-02-07 01:47:30 följande:
    Well, andra året under gymnasiet var jag och min dåvarande kk (han gick i trean på samma skola) in på skoltoan en stund, det var sjukt nice. Annars vikarierade jag som receptionist på ett kontor i somras, då kom nuvarande pojkvännen dit under lunchen och så blev det en sväng i vilorummet. Oerhört trevligt det också!
    Vilorummet?
    :)
    Man ska ju vila där..hihi

Hett
  • Anonym (Älskare)

Ja, rätt ofta faktiskt, på arbetstid ibland men framför allt på arbetsplatser, både min egen och andras. Själv vill jag inte bjuda hem en gift kvinna, dessutom verkar det av någon anledning som om väldigt många kan tänka sig att släppa loss om det "bara" inskränker sig till eller i anslutning till arbetstid, då minskar ju risken för att behöva trassla in sig i lögner etc.

Senast i torsdags faktiskt. Hon dök upp troslös, tog henne framåtlutad över ett mötesbord och avslutade i hennes mun. Just nu är det 3 stycken jag träffar då och då på det viset. Ingen på mitt eget jobb dock, det ska man vara försiktig med.

• Helsinge

Som hantverkare har jag fått knulla några gånger, det har varit gifta kvinnor som varit hemma när jag varit och gjort jobb hos dem. jag gillade att knulla i deras säng som de delade med sin man. Jag har även varit anställd i landstinget på sjukhus och där knullas det absolut mest av alla arbetsplatser det är jag övertygad om, där fick man knulla varje dag om man ville och jag har inte varit med om att få så mycket sex som när jag jobbade på en maskinavdelning på sjukhus. längtar tillbaka faktiskt. Jag skulle dock inte vilja att min fru jobbade på sjukhus då jag vet hur det går till där.

Svar på tråden Knulla på arbetstid